Videokaart Uitlees problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10 11:10
Avond,

even een korte vraag met de hoop dat iemand dit eerder heeft meegemaakt .

Bij het uitlezen van videokaart temperaturen en gebruik etc krijg ik constanten spikes van 0%/0Graden en dan weer voor een seconde de correcte read out , daarbij komt 10% gebruik constant op de cpu wanneer een temp monitor open staat , dit getest met msi afterburner / gpu z / hwmonitor

Hierbij een Foto:

Temperatuur monitor

Alvast bedankt

[ Voor 41% gewijzigd door glydoscoop op 18-06-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:19

nelizmastr

Goed wies kapot

Niet stiekem verwisselbare graphics die je aparte videokaart uitschakelt bij lage belasting?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
nelizmastr schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:21:
Niet stiekem verwisselbare graphics die je aparte videokaart uitschakelt bij lage belasting?
Gaat om een laptop inderdaad met een 7700HQ en dus intel hd graphics 630 + gtx 1070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
nelizmastr schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:21:
Mag dat uitmaken dan? Lijkt me dat de gpu minimaal kamertemperatuur moet zijn, of word deze dusdanig uitgeschakeld dat dat anders moet zijn?

Overigens zou ik in dat geval denken dat de sensor (wanneer de kaart is uitgeschakeld) niet zichtbaar moet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Nee precies en het aparte is dus de flickering in monitoren als je live kijkt zie je elke seconde de waardes wegschieten naar 0 en dan weer naar de waarde die klopt . Dit zoals genoemd met GPU-Z en HW-Monitor ook getest .

Ik wil dit graag gebruiken om alles in de gaten te houden op de achtergrond tijdens game etc