Beste Displayport kabel?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenderlagen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Hoi, ik heb een vraagje over Display port kabels. Ik ga binnenkort een 144Hz monitor kopen maar heb gelezen op het internet dat je beter Displayport kan gebruiken in plaats van HDMI, ik heb op internet gez
ocht wat de voordelen zijn van Displayport en ik vraag me nu af hoe ik ooit heb gedacht dat HDMI het beste was. Hoe dan ook om mijn vraag kort te houden ik heb gekeken op Coolblue.nl voor Displayport kabels maar ik heb geen idee welke ik moet kopen. Ik wil het liefst gewoon een goede Displayport kabel voor een goede prijs, niet te duur en niet te goedkoop. Weet iemand toevallig een goede Displayport kabel? Alvast bedankt :)

Mvg,
Ruben
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel Core i5 7500 3.4 GHz
MSI GTX 1060 Gaming 6GB
MSI Z170A SLI PLUS
(Nu nog) philips 221T1
(wilt) ASUS VG248QE
.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:11

rdejongjr

Gnome

Zo lang je bij startech/delock vandaan blijft en niet langer dan 2m nodig hebt zal het wel goed komen echter;
Bij 9/10 schermen waar DP of Dual-Link DVI nodig is voor de 144Hz zal de betreffende kabel er al bij zitten.

Check de specs en/of vraag het na bij de betreffende shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora (en sowieso is displayport meer iets tussen videokaarten en beeldschermen). Ik verplaats even.

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:47
https://www.displayport.o...le-and-not-get-a-bad-one/

In de basis is iedere gecertificeerde displayport cable met uitzondering van enkele RBR type kabels geschikt voor alle displayport standaarden en zou iedere gecertificeerde kabel dus moeten voldoen ongeacht de marketing bla bla er omheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-05 17:40

Pykow

Angelo OTR

Displayport kabel zit er 9 van de 10x erbij.
Kijk een unbox video van het scherm dat je gaat aanschaffen en je komt er achter of er een displayport kabel bij zit. dan hoef je geen extra geld uit te geven.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenderlagen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Pykow schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:57:
Displayport kabel zit er 9 van de 10x erbij.
Kijk een unbox video van het scherm dat je gaat aanschaffen en je komt er achter of er een displayport kabel bij zit. dan hoef je geen extra geld uit te geven.
ASUS VG248QE is het en helaas zit er geen Displayport kabel bij wel DVI maar daar ben ik dus weer geen fan van.
Pagina: 1