Hoi, ik heb een vraagje over Display port kabels. Ik ga binnenkort een 144Hz monitor kopen maar heb gelezen op het internet dat je beter Displayport kan gebruiken in plaats van HDMI, ik heb op internet gez
ocht wat de voordelen zijn van Displayport en ik vraag me nu af hoe ik ooit heb gedacht dat HDMI het beste was. Hoe dan ook om mijn vraag kort te houden ik heb gekeken op Coolblue.nl voor Displayport kabels maar ik heb geen idee welke ik moet kopen. Ik wil het liefst gewoon een goede Displayport kabel voor een goede prijs, niet te duur en niet te goedkoop. Weet iemand toevallig een goede Displayport kabel? Alvast bedankt
Mvg,
Ruben
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel Core i5 7500 3.4 GHz
MSI GTX 1060 Gaming 6GB
MSI Z170A SLI PLUS
(Nu nog) philips 221T1
(wilt) ASUS VG248QE
.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
ocht wat de voordelen zijn van Displayport en ik vraag me nu af hoe ik ooit heb gedacht dat HDMI het beste was. Hoe dan ook om mijn vraag kort te houden ik heb gekeken op Coolblue.nl voor Displayport kabels maar ik heb geen idee welke ik moet kopen. Ik wil het liefst gewoon een goede Displayport kabel voor een goede prijs, niet te duur en niet te goedkoop. Weet iemand toevallig een goede Displayport kabel? Alvast bedankt
Mvg,
Ruben
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel Core i5 7500 3.4 GHz
MSI GTX 1060 Gaming 6GB
MSI Z170A SLI PLUS
(Nu nog) philips 221T1
(wilt) ASUS VG248QE
.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...