Toon posts:

EN/OF keuze bij meer SSD-types

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu krijg je de OF optie als je een M2 SSD of een SATA SSD aanvinkt.
Als je juist wilt weten of beiden opties aanwezig zijn (de EN optie) hoe doe je dat in de Pricewatch?
Zou erg handig zijn, immers nu moet je de som van de beide opties allemaal doorlopen en dat kunnen er erg veel zijn.

Uiteraard is dat alleen maar zinvol voor zulke zaken en niet voor een CPU (bijv i5 OF i7 is een zinvolle keuze , i5 EN i7 is immers niet zinvol ).
Er zijn wellicht nog een paar opties waar het ook zinvol kan zijn.
Zou een erg nuttige uitbreiding van het filter zijn....

Het is basic Boolean, zou erg simpel op te lossen zijn?

Edit: de aanwezige "2e schijf optie" levert alleen respons op als die er echt in zit...
Niet als er wel een optie is voor een 2e schijf maar die leeg gelaten is....
Althans mij is het niet gelukt..... kan ook daar aan liggen.... |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 18:37:
Nu krijg je de OF optie als je een M2 SSD of een SATA SSD aanvinkt.
Als je juist wilt weten of beiden opties aanwezig zijn (de EN optie) hoe doe je dat in de Pricewatch?
Zou erg handig zijn, immers nu moet je de som van de beide opties allemaal doorlopen en dat kunnen er erg veel zijn.

Uiteraard is dat alleen maar zinvol voor zulke zaken en niet voor een CPU (bijv i5 OF i7 is een zinvolle keuze , i5 EN i7 is immers niet zinvol ).
Er zijn wellicht nog een paar opties waar het ook zinvol kan zijn.
Zou een erg nuttige uitbreiding van het filter zijn....

Het is basic Boolean, zou erg simpel op te lossen zijn?

Edit: de aanwezige "2e schijf optie" levert alleen respons op als die er echt in zit...
Niet als er wel een optie is voor een 2e schijf maar die leeg gelaten is....
Althans mij is het niet gelukt..... kan ook daar aan liggen.... |:(
Het is een OF filter, omdat het een enkele keuze is in ons CMS en je hier nooit twee opties kan kiezen. Dit is zo gedaan omdat het slaat op de opslag die nu in de laptop of desktop zit, niet eventuele uitbreidingsmogelijkheden. Dit laatste zouden we dan apart moeten specificeren, maar is erg lastig aangezien dat vrijwel nooit bekend wordt gemaakt vanuit de fabrikant. We kunnen natuurlijk kijken naar andere bronnen, reviews, teardowns, maar naast dat dit simpelweg teveel tijd kost, mis je alsnog het gros van de laptops en lopen we vrijwel altijd achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank en ok, duidelijk dus, maar wel jammer.
Uiteindelijk heb ik de Helpdesk van Asus (IJsselstein) gecontacteerd om te vragen of in dat specifieke model die optie er in zat. (Ja dus).
Zelfs in de winkel (MM) wisten ze het niet.... wel jammer toch een typisch doorslaggevend argument.
De "grote massa" die een beetje op de bank zit te surfen/mailen zal het een worst zijn, maar als het om bijv werk gaat is dat een ander verhaal.
Dat het veel werk kost geloof ik, maar Tweakers zou er zich wel mee kunnen onderscheiden... zoals ze op ander gebied dat ook doen... Later zag ik dan wel weer een review hier waar het wel instond, maar als die er nog niet is, immers ook veel werk..... ;)