Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag - Actie's laptops

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• krizzies
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-10 23:09
Hallo Netters,

Ik heb uiteindelijk toch de laptop kunnen vinden die ik wil kopen : http://www.mediamarkt.nl/...n-80wk004tmh-1499523.html
Deze laptop wou ik eigenlijk VOOR 12 juli kopen, omdat ik dan op vakantie ga, en hem mee wil nemen.
Nu zeggen mijn ouders, ''wacht er even mee, misschien komt er een deal dat je hem goedkoper kan krijgen''.

Nu is aan jullie de vraag, want ik vind het antwoord niet:
Verwachten jullie een deal, of doet het merk LENOVO voor gaming macbooks/laptops aan deals?
Misschien weten jullie hier meer over. Ik hoor jullie graag ! :)

Alle reacties

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:09
Veel goedkoper gaat deze niet worden. Is al heel erg scherp geprijsd!

• krizzies
KevinT schreef op zondag 18 juni 2017 @ 18:16:
Veel goedkoper gaat deze niet worden. Is al heel erg scherp geprijsd!
Dat is zeker waar!
Zelf denk ik ook dat dit soort merken niet in de aanbieding gaan, omdat het een gaming laptop is.

En mijn ouders dachten aan een aanbieding vanwege een nieuwe schooljaar​, waar veel bedrijven hun kans willen pakken. En dan echt op school laptops korting gaan geven.

Of zit ik dan verkeerd?

• KevinT
krizzies schreef op zondag 18 juni 2017 @ 19:35:
[...]

Dat is zeker waar!
Zelf denk ik ook dat dit soort merken niet in de aanbieding gaan, omdat het een gaming laptop is.

En mijn ouders dachten aan een aanbieding vanwege een nieuwe schooljaar​, waar veel bedrijven hun kans willen pakken. En dan echt op school laptops korting gaan geven.

Of zit ik dan verkeerd?
Het is zeker waar dat er speciale school acties zijn in Augustus, echter denk ik niet dat deze laptop hier binnen valt. Ben je momenteel of wordt je student?

• krizzies
KevinT schreef op zondag 18 juni 2017 @ 19:38:
[...]

Het is zeker waar dat er speciale school acties zijn in Augustus, echter denk ik niet dat deze laptop hier binnen valt. Ben je momenteel of wordt je student?
Ik word student. Hoezo?

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Studenten krijgen bij o.a. Dell.nl en hpstore 10% korting.

• KevinT
Als student zijnde kun je vaak laptops kopen met korting.

Zelf heb ik dat destijds ook gedaan, waarbij ik ook dacht een laptop nodig te hebben met de beste specificaties. Dit bleek gedurende de opleiding echter alleen maar onhandig. De laptops zijn meestal zwaar, de accu duur is niet toereikend genoeg om zonder lader naar school te gaan, de laptop zien er meestal wat onprofessioneel uit en zijn meestal ook een heel stuk groter.

Als je puur voor je studie een laptop gaat kopen kun je beter een kleine, dunne laptop kopen. Wil je echter deze laptop ook gaan gebruiken om thuis te gamen, dan kun je er helaas niet omheen om een game laptop te kopen tenzij je nog meer geld overhebt om 2 dedicated systemen te gebruiken.

• krizzies
KevinT schreef op zondag 18 juni 2017 @ 19:43:
[...]

Als student zijnde kun je vaak laptops kopen met korting.

Zelf heb ik dat destijds ook gedaan, waarbij ik ook dacht een laptop nodig te hebben met de beste specificaties. Dit bleek gedurende de opleiding echter alleen maar onhandig. De laptops zijn meestal zwaar, de accu duur is niet toereikend genoeg om zonder lader naar school te gaan, de laptop zien er meestal wat onprofessioneel uit en zijn meestal ook een heel stuk groter.

Als je puur voor je studie een laptop gaat kopen kun je beter een kleine, dunne laptop kopen. Wil je echter deze laptop ook gaan gebruiken om thuis te gamen, dan kun je er helaas niet omheen om een game laptop te kopen tenzij je nog meer geld overhebt om 2 dedicated systemen te gebruiken.
Wil het graag ook gebruiken voor gamen.
Daarom dacht ik dat 15 Inch wel goed zou zijn.
En ik ga toch de opleiding applicatie en media ontwikkelaar doen, dus dat maakt mij niet uit.

Maar zou ik wachten, of niet?

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 18:05
Deze laptop gaat niet snel in prijs dalen, denk ik, maar er zijn wel laptops van andere merken met een GTX 1050 die gaan dalen in prijs, omdat de beschikbaarheid van de videokaart steeds beter wordt. Ik verwacht laptops met een 1050 voor 900-1000 euro als je nog tot september wacht

• krizzies
wouterg00 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 19:53:
Deze laptop gaat niet snel in prijs dalen, denk ik, maar er zijn wel laptops van andere merken met een GTX 1050 die gaan dalen in prijs, omdat de beschikbaarheid van de videokaart steeds beter wordt. Ik verwacht laptops met een 1050 voor 900-1000 euro als je nog tot september wacht
Ik neem hem ook deels voor de processor en RAM. Ook erg goed namelijk.

• krizzies
Verder nog meningen?
Pagina: 1