Mijn vraag
ik heb net mijn eerst pc gebouwd zonder echt grote problemen. ik heb nog geen videokaart omdat ik nog niet zo veel verdien dus ik mocht er een lenen van een vriend (iets is beter dan niets)
met deze kaart heb ik Windows kunnen installeren. echter tijdens het installeren van de driver krijg ik ineens geen beeld meer (wel signaal)
Relevante software en hardware die ik gebruik
dit is mijn systeem waar nu een sapphire radeon HD 6870 inzit
ik wil naar een MSI GTX 1070 armor als ik het geld ervoor heb.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb in mijn UEFI bios geforceerd intergrated graphics aangezet zodat ik kon kijken of de goede driver erop staan (adm radeon HD6800 series) deze is goed. echter als ik hem terugzet op de kaart dat doet hij weer niks
ik heb de kaart schoon gemaakt.
aangezien het pas gebeurt is nadat de drivers zijn geinstaleerd en ik voorderest alles kan doen denk ik dat het een software instelling is ergens .echter weet ik niet wat. kan iemand mij hier mee helpen ?
later geprobeert:
andere aansluiting werkt niet
als ik Windows in veilige modus opstart dan wekt de videokaart wel gewoon
ik heb net mijn eerst pc gebouwd zonder echt grote problemen. ik heb nog geen videokaart omdat ik nog niet zo veel verdien dus ik mocht er een lenen van een vriend (iets is beter dan niets)
met deze kaart heb ik Windows kunnen installeren. echter tijdens het installeren van de driver krijg ik ineens geen beeld meer (wel signaal)
Relevante software en hardware die ik gebruik
dit is mijn systeem waar nu een sapphire radeon HD 6870 inzit
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 200,60 | € 200,60 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Seagate Constellation ST31000524NS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sharkoon DG7000 Blauw | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 500W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Sandisk Solid State Drive 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 580,95 | |
ik wil naar een MSI GTX 1070 armor als ik het geld ervoor heb.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb in mijn UEFI bios geforceerd intergrated graphics aangezet zodat ik kon kijken of de goede driver erop staan (adm radeon HD6800 series) deze is goed. echter als ik hem terugzet op de kaart dat doet hij weer niks
ik heb de kaart schoon gemaakt.
aangezien het pas gebeurt is nadat de drivers zijn geinstaleerd en ik voorderest alles kan doen denk ik dat het een software instelling is ergens .echter weet ik niet wat. kan iemand mij hier mee helpen ?
later geprobeert:
andere aansluiting werkt niet
als ik Windows in veilige modus opstart dan wekt de videokaart wel gewoon