Ja hoi,
is het "normaal" dat nieuwe Canon klem-zonnekappe gigantisch klemmen?
het is weliswaar een originele kap en zo'n plaats-draai-en-kannieverder ding dus maar ik ben bijna bang dat ik vroeger of later het objectief-mechanisme van m'n spiksplinternieuwe camera de vernieling in draai
, óf bij het plaatsen óf bij het afnemen maar dát kan toch niet de bedoeling zijn van Canon??? 
ik kan em natuurlijk wel uitschuren met héél licht schuurpapier maar dan moet je weer een ronde en passende schuurmal maken om de inwendige "cylinder" zo gelijkmatig mogelijk te bereiken, kortom gedoe met een ding dat meteen goed zou moeten zijn!!
ik denk dat ik em maar weer terugstuur
en een kap met filter-schroefdraad koop. en een bedankje naar Canon...
is het "normaal" dat nieuwe Canon klem-zonnekappe gigantisch klemmen?
het is weliswaar een originele kap en zo'n plaats-draai-en-kannieverder ding dus maar ik ben bijna bang dat ik vroeger of later het objectief-mechanisme van m'n spiksplinternieuwe camera de vernieling in draai
ik kan em natuurlijk wel uitschuren met héél licht schuurpapier maar dan moet je weer een ronde en passende schuurmal maken om de inwendige "cylinder" zo gelijkmatig mogelijk te bereiken, kortom gedoe met een ding dat meteen goed zou moeten zijn!!
ik denk dat ik em maar weer terugstuur
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2017 12:27 . Reden: opschoning inhoud ]