Connect jbl charge 3 met flip4 ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS15
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-09 10:11
Sinds kort ben ik in het bezit van de jbl charge 3, we hebben ook nog een jbl flip 4. Hierop zit jbl connect+,
Ik weet dat de devices met het normale jbl connect met elkaar verbonden kunnen worden. Weet iemand hier toevallig of het dus mogelijk is om de jbl charge 3 met de flip 4 te verbinden?

Beste antwoord (via RS15 op 18-06-2017 13:43)

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 21:18
Nee, het is niet mogelijk om Connect+ met Connect te verbinden. Wellicht wordt dit later via een software update rechtgetrokken maar daar is nog niets over bekend.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 21:18
Nee, het is niet mogelijk om Connect+ met Connect te verbinden. Wellicht wordt dit later via een software update rechtgetrokken maar daar is nog niets over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijn_uit
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
Het kan al wel een tijdje maar dan moet je de nieuwse updat hebben op de charge 3 en mischien ook een op de flip 4 en dan werkt het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS15
stijn_uit toen ik de vraag stelde was deze update nog niet uit, inmiddels werkt dit al een tijdje inderdaad. hiervan was ik al op de hoogte toch bedankt!

Verwijderd

Maar misschien is het een beetje een domme vraag maar kan het nu wel en zo ja hoe moet je een box update

• RS15
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:16:
Maar misschien is het een beetje een domme vraag maar kan het nu wel en zo ja hoe moet je een box update
ja het is nu wel mogelijk, je hebt hiervoor de jbl app nodig. zodra je je toestel verbind met je speaker kun je vanuit de app de speaker updaten naar de nieuwe firmware
Pagina: 1