Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aciliveth
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zoek een gaming headset, maar ik twijfel tussen 2.
Trust GXT 363 en de Logitech G430.

Mijn budget is max 80 euro.
Dus deze 2 headsets passen hier goed in.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te gamen, maar ook om muziek te luisteren op mijn PC.

Logitech staat wel bekend om zijn goede headsets, maar de Trust GXT sprak me ook erg aan.
Ik twijfel dus erg tussen de twee, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen

Ik hoor graag jullie advies

LINKS:

https://www.bol.com/nl/p/...19/?suggestionType=browse

https://www.bol.com/nl/p/...NLTWE002012-MXI63KU2NRDVW

Mvg.

[ Voor 15% gewijzigd door Aciliveth op 18-06-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vetel eerst maar eens waarom je over die twee twijfelt en welke opties je nog meer bezien hebt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aciliveth
@The Eagle Beide specs zien er prima uit. De GXT spreekt me meer aan voor zijn design en vibration base mode, maar logitech staat wel bekend om goede kwaliteits- headsets. Verder heb ik ook naar Razer Kraker Pro V2 gekeken maar die spreekt me minder aan. Mijn huidige headset is de sony wirelessheadset 2.0. Wat ik wel zeker weet is dat ik nu een headset wil met een draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aciliveth
Since im pretty sure I dont have a soundcard built into my PC, I think im going for the Logitech one. Thought?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobie2
  • Laatst online: 06-10-2024
Niet doen! Je zult er spijt van krijgen... Geluid is zeker geweldig te noemen, maar de draad van de g430 is erg vervelend omdat het slaved is, die krassen tegen je kleren en dat HOOR je! Het is een tip die ik je geef, maar ik zou voor een niet-slaved bedrading gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aciliveth
@mobie2 Wat bedoel je met slaved?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobie2
Soort stof rond de draad gedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
sleaved bedoeld hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:30
Ik heb de G430 een tijdje gebruikt, en heb dat krassen/kraken niet ervaren. Ik werd altijd prima verstaand door mijn vrienden. Daarvoor had ik een goedkope Steelseries, en daar waren juist klachten over de verstaanbaarheid.

Ik heb hem later toch omgeruild voor een SteelSeries Arctic 5 omdat ik die als deal op de kop kon tikken.
*Knip* geen V&A op het forum.

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 19-06-2017 19:17 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobie2
Saeverix schreef op zondag 18 juni 2017 @ 17:37:
Ik heb de G430 een tijdje gebruikt, en heb dat krassen/kraken niet ervaren. Ik werd altijd prima verstaand door mijn vrienden. Daarvoor had ik een goedkope Steelseries, en daar waren juist klachten over de verstaanbaarheid.

Ik heb hem later toch omgeruild voor een SteelSeries Arctic 5 omdat ik die als deal op de kop kon tikken.
*Knip* geen V&A op het forum.
Nee je weet niet wat ik bedoel. Jij bedoeld het 'bekende' krassen en kraken alsof het geluid kapot is, maar ik bedoel dat je de krassen van het touwtje hoort.
Je kan dat zelf testen: zet je headset op je hoofd (zonder geluid), neem het touwtje en schuur hem eens tegen je kleren of kras er eens met je nagel aan het touwtje, je hoort het geluid gewoon langs de oorschelpen komen en dat is flink irritant. Kan zijn dat je er zodanig aan gewend bent dat je het niet meer hoort.

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 19-06-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:30
mobie2 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 17:44:
[...]

Nee je weet niet wat ik bedoel. Jij bedoeld het 'bekende' krassen en kraken alsof het geluid kapot is, maar ik bedoel dat je de krassen van het touwtje hoort.
Je kan dat zelf testen: zet je headset op je hoofd (zonder geluid), neem het touwtje en schuur hem eens tegen je kleren of kras er eens met je nagel aan het touwtje, je hoort het geluid gewoon langs de oorschelpen komen en dat is flink irritant. Kan zijn dat je er zodanig aan gewend bent dat je het niet meer hoort.
Dat was ook wat ik dacht. Alleen heb ik dit nooit ervaren. Misschien bewoog ik niet zoveel tijdens het gamen :)

Je zal vast eens wat horen als je even rechtop gaat zitten of een andere grote beweging maakt, maar als je normaal in je stoel zit te gamen zal dat meevallen.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobie2
Oké, ik heb alles even op een rij gezet en denk dat ik deze voor jou aanraad:
pricewatch: Kingston HyperX Cloud Stinger
Alleen spijtig dat het leren schelpen zijn, maar de volume regelaar zit in de schelpen en dat zul je al gewend zijn aan je sony. Ook gaat de microfoon automatisch uitgezet als deze naar omhoog wordt gezet (goed voor je privacy). Daarnaast is de kabel niet gesleaved wat voor mij wel een rol speeld.

Mocht je niet bevallen, dan moet je maar eens verder kijken bij sennheiser.

[ Voor 14% gewijzigd door mobie2 op 18-06-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aciliveth
@mobie2 Thanks helemaal vergeten erin te zetten maar 7,1 dolbi is wel een must!
Pagina: 1