Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi fellow tweakers!

Even een kleine uitleg: Mijn grootmoeder woon in Italië, midden in de bergen en is niet meer in staat om zelf naar het drop te komen. Nu wonen wij in Nederland en komen een paar keer per jaar langs. Dus buiten deze tijden om is haar enige vorm van communicatie via de telefoon. Sinds een aantal maanden gaat haar gehoor hard achteruit en kan ze ons amper verstaan. Nu is ze nogal vaak in de tuin te vinden dus had ik het idee om een mobiele seniorentelefoon te kopen. Alleen nu zoek ik er dus eentje die erg luid is zodat ze het kan verstaan. Het budget maakt niet erg veel sinds het erg belangrijk is voor haar. Iemand enig idee?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Geef haar fatsoenlijke gehoorapparaatjes. Die zijn er voor gemaakt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Heeft ze internet, zo ja, dan is het mogelijk een idee een Nest buitencamera op te hangen, die heeft luidspreker en microfoon, en je kunt haar ook nog eens in de tuin zien dus gelijk de situatie inschatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:42
Als geld geen probleem is...
Made for Iphone hoortoestellen. Bijvoorbeeld ReSound Linx met een iPhone (minimaal 5s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Binnen de MAA is het wel de bedoeling om zelf met een aantal opties te komen. Waar heb je dus zelf al naar gezocht en wat heb je gevonden?

[ Voor 42% gewijzigd door rens-br op 19-06-2017 10:59 ]