Gisteren is mijn niet overklokte thunderbird overleden door de hitte. Heerlijk weertje alleen niet zo goed voor alle computertjes
Gelukkig zat ie nog in de garantieperiode dus terug naar de winkel en weer een nieuwe opgehaald.
Hoe kan je in gods naam garantie hebben als je je proc hebt overgeklokt??
Heb je een beetje zitten liegen??
Heb je een beetje zitten liegen??
Dan moet je volgens mij een erg beroerde koeling in je systeem hebben, en daar moet je dan echt iets aan doen voordat je nieuwe CPU door dezelfde oorzaak overlijdt. Hou je de temperatuur wel in de gaten?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Zozo, valt dat binnen de garantie 
zo van:
zo van:
Mja, meneer, het werd buiten ineens 30 graden en binnen dus ook en ik had me 1Ghz processor bij jullie gekocht even overgeklokt naar 1,4Ghz met jullie standaard koeler en dus nou doet ie 't niet meer
hennep je leest te snel 
/edit
iedereen leest te snel
er staat toch echt "niet overklokte"
of lees ik soms te snel
/edit
/edit2
ha ik las toch goed hij herhaalde het zelf ook al
/edit2
/edit
iedereen leest te snel
er staat toch echt "niet overklokte"
of lees ik soms te snel
/edit
/edit2
ha ik las toch goed hij herhaalde het zelf ook al
/edit2
Niet tof voor je..
Maar je hebt weer een nieuwe...
Mijn CPU gaat eerder overlijden aan brokkelen dan aan het warme weer..

eeh jongens lezen ik zei niet overklokte processor
Nee volgens mij is de voeding een beetje instabiel aan het worden is nog 250 watt, mar ik moet nog even wachten voordat ik nieuwe voeding kan kopen
Nee volgens mij is de voeding een beetje instabiel aan het worden is nog 250 watt, mar ik moet nog even wachten voordat ik nieuwe voeding kan kopen
Verwijderd
Als ie door het weer is overleden, dan werd ie ook al te warm toen het nog niet zo'n goed weer was, toch!?
Verwijderd
*Uhmm*Kuch*Op vrijdag 06 juli 2001 14:03 schreef nadd het volgende:
Gisteren is mijn niet overklokte thunderbird
Kan me niet voorstellen dat dat alleen aan het warme weer ligt
[edit]
en ik type te langzaam
[edit]
Och inderdaad maar meneer met dit warme weer moet u ook geen zware applicaties draaien, u moet dat zo zien mensen gaan met dit weer toch ook geen marathon lopen dat is ook niet goedOp vrijdag 06 juli 2001 14:08 schreef RobRoy het volgende:
[..]
*Uhmm*Kuch*
Kan me niet voorstellen dat dat alleen aan het warme weer ligt
[edit]
en ik type te langzaam
[edit]
hehe in deze trend bedoel je?
en zo een 1 ghz is dan nog geen eens zo een hele grote kachel...mijn proc doet het nu en gisteren zelfs nog zonder casefans
(nu met casefans) (valt toch onder garantie of niet?
)
Hij werd toen 62 graden na een kwartier in bios gezeten te hebben. Dat sisisoftsandra geeft dan aan dat ie 43 graden is
Hij werd toen 62 graden na een kwartier in bios gezeten te hebben. Dat sisisoftsandra geeft dan aan dat ie 43 graden is
Wie douwt er nou altijd zijn cooler scheef op danOp vrijdag 06 juli 2001 14:06 schreef fredkroket het volgende:
Niet tof voor je..
een brokkel meer of minder hij doet et nog (zelfs met 2 hoekkies eraf, of zijn et er al 3?)
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
486 AMD 80mhz: 90 graden zonder cooler na 2 min :(
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
sisoftsandra kan van dezelfde sensor een ander resultaat geven, knap idd 
Ik ga maar voor de meting in mijn bios idd
Ik ga maar voor de meting in mijn bios idd
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb gisteren m'n dual celeron's 366@550 op 47 graden zien lopen!!!!!!!
Echt MaXXXimaal wat ik ooit gemeten heb.
maar dat was met Standaard Coolermaster met koelmatje.
Artic Silver hielp 'm rond de 40* geloof ik, was niet zo wakker gister
Echt MaXXXimaal wat ik ooit gemeten heb.
maar dat was met Standaard Coolermaster met koelmatje.
Artic Silver hielp 'm rond de 40* geloof ik, was niet zo wakker gister
Verwijderd
Dan nog... vraag me af of het dan nog binnen de garantie valt... bedoel als ik een verrotte koeler op me NIET-overgeklokte proc. zet dan valt ie ook niet binnen de garantie hoor
Pagina: 1