Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shekkiee
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Mijn vraag
De coating van de home button is er grotendeels van afgeschilferd. Mijn telefoon is geroot, maar mijn probleem heeft niks met de software te maken. De galaxy s7 heb ik op de launchdag binnen gekregen en valt nog binnen de 2jaar fabrieksgarantie.

Heb ik nog fabrieksgarantie op mijn galaxy s7 en kan ik mijn mobiel anders direct naar samsung kunnen sturen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Galaxy s7
supermanrom v2.4.0 (geroot en twrp recovery)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via coolblue te regelen dat mijn mobiel voor reparatie verzonden kon worden. Eerst was mijn root geen probleem, maar later wel.

Beste antwoord (via shekkiee op 17-06-2017 19:37)

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:02
Ik kon even niets recents vinden (dus wellicht is er iets aangepast/anders in de tussentijd), maar; nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

De coating van je home-knop heeft niets te maken met het rooten, dus lijkt me dat je garantie gewoon geldig is(als afgeschilferde coating überhaupt onder de garantie valt).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:02
Ik kon even niets recents vinden (dus wellicht is er iets aangepast/anders in de tussentijd), maar; nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

De coating van je home-knop heeft niets te maken met het rooten, dus lijkt me dat je garantie gewoon geldig is(als afgeschilferde coating überhaupt onder de garantie valt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shekkiee
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Dankje voor het reageren!
Ik zal samsung zelf bellen kijken of ik het direct via hen kan regelen. Ik weet nu iig dat mijn garantie niet is vervallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Dat is hoe het juridisch zit, maar dat zegt niks over hoe Samsung dit afhandelt. Is het geen optie om de telefoon 1 op 1 te backuppen en hem stock te maken? Dat levert minder gezeik op dan er maar van uit gaan dat je wel garantie hebt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn