Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxokaan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-10-2022
Hoi,

Ik ben benieuwd of de Remote Play functie van de PS4 werkt in het buitenland. Ik heb zonder problemen thuis gespeeld en ik heb ook wel eens vanaf school gespeeld wat ook aardig ging. Nu ben ik benieuwd of ik vanuit het buitenland ook redelijk kan spelen. Het zullen geen shooters zijn, dus super snel hoeft het ook allemaal niet te zijn. Ik ga namelijk voor 4 maanden naar het buitenland maar kan mijn PS4 niet meenemen.

Ik heb trouwens een Pro mocht dat helpen. Het liefst zou ik remote play doen via mijn mac/pc, maar als het alleen via de vita gaat is het ook goed, maar dan moet ik er eentje halen.

Iemand hier ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Geen enkel probleem. Mijn PS4 slim staat in Nederland en ik speel vanaf mijn PC in Bosnie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn456
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 09:16
Als je thuis een redelijke upload snelheid hebt. En op locatie een goede snelheid moet dat prima lukken. Op de vita kan je de kwaliteit altijd iets lager doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dude, ga lekker 4 maanden van een ander land genieten!! Die PS4 staat er over 4 maanden ook nog wel. Je kan het!! :P

[Edit] Tenzij Frankrijk, dan snap ik het prima. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Flagg op 14-07-2017 18:25 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:47
Topic verplaatst naar Spielerij: Problemen en Vragen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno