Toon posts:

Nokia 3210 - 4 lock - contact service :r

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Damn!,

Ik alles volgens zoŽn handleiding mijn nokia 3210 unlocken. Ik had alle 4 sloten open dus ik happy :) Vervolgens de hele telefoon weer in elkaar . Doe hem aan en DAMN

Contact service ! en volgens dat proggie staan al die sloten nu dicht :(:(:(

Is er iemand uit de omgeving Zutphen- Apeldoorn die zoŽn flashpakket heeft ? Of misschien een andere manier weet om deze weer aan de praat te krijgen. Danke

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb er wel eentje, maar woon niet echt in de buurt. Maar dit is hier trouwens illegaal volgens de Mods :(

Verwijderd

Jah k had precies hetzelfde probleem, heb nu maa een 3310 gekocht

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:35

Jaymz

Keep on moving !

Dit is idd illegaal als ik het zo bekijk. Ff wachten op de mod dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 14:16 schreef LuCaS het volgende:
Ik heb er wel eentje, maar woon niet echt in de buurt. Maar dit is hier trouwens illegaal volgens de Mods :(
Wat is niet echt in de buurt. Mijn ov is nog 2 weken geldig ofzo dus wil wel keertje langs komen. Als mijn tellie het maar weer doet :Ž(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 14:37 schreef Jaymz het volgende:
Dit is idd illegaal als ik het zo bekijk. Ff wachten op de mod dus :)
telefoon is al ouder als een jaar :) maar ben kassabon kwijt dus kan niet meer laten unlocken

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 14:39 schreef NeCCie het volgende:

[..]

telefoon is al ouder als een jaar :) maar ben kassabon kwijt dus kan niet meer laten unlocken
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/8#8 :)
Die info is ook al enigszins verouderd, er loopt meen ik nu een rechtzaak over en in afwachting daarvan is het hier nog altijd niet gewenst.
Ligt er trouwens een beetje aan, als je een abo hebt heb je volgens mij je kassabon in de meeste gevallen niet nodig, aangezien je provider kan checken dat jij al een jaar klant bent.
Met prepaid moet dat eigenlijk ook wel mogelijk zijn, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen ervaring heb met het unlocken van prepaids.
Na ja, daar heb je nu eigenlijk al niks meer aan.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Sorry, maar dit is hier niet gewenst.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.