Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming Desktop Check

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Medetweakers,

Mijn eigen build is onderweg en wil graag mijn broertje ook even helpen met zijn build,
Kortom zien jullie nog dingen in zijn build die niet gaan werken of op/aanmerkingen dan zijn deze van harte welkom _/-\o_

Hij gaat voornamelijk gamen met spellen als,
Rust - PBU - CSGO - GTA V

BELANGRIJK : build blijft zoals die is (qua Intel keuze) dus ryzen hoeft niet aangeprezen te worden, ik zelf ga voor het ryzen systeem en hij wil blijven bij zijn "favoriet".

voor zover ik weet past alles in de behuizing en heeft hij wat standaard dingen uit mijn lijst gehaald, voeding / ssd etc.
Heb nog zat HDD's liggen die er altijd nog in zouden kunnen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-7700K Boxed€ 345,46€ 345,46
1MSI Z270 Gaming Pro Carbon€ 173,-€ 173,-
1MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G€ 583,95€ 583,95
1Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart€ 84,49€ 84,49
1Scythe Mugen 5€ 44,90€ 44,90
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 144,-€ 144,-
1Corsair RM550x€ 90,-€ 90,-
1Crucial MX300 2,5" 525GB€ 152,95€ 152,95
1Samsung 960 EVO 250GB€ 126,-€ 126,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.744,75

Graag hoor ik op / aanmerkingen zodat ik hem dat nog kan doorgeven zodat die eventueel nog dingen kan aanpassen voor die wil gaan bestellen. Las ook dat er een cashback actie is via MSI ?

In ieder geval bedankt voor de hulp hier, blijf zeker hangen :D

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02:14
Ik zou die Samsung 960 achterwege laten. Die snelheid ga je niet merken. Ik zou dat geld lekker in je zak houden, of gebruiken voor deze ssd pricewatch: Crucial MX300 2,5" 1,05TB. (Vanzelfsprekend laat je de 525GB ssd dan ook achterwege)

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 13:46
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:01:

Graag hoor ik op / aanmerkingen zodat ik hem dat nog kan doorgeven zodat die eventueel nog dingen kan aanpassen voor die wil gaan bestellen. Las ook dat er een cashback actie is via MSI ?

In ieder geval bedankt voor de hulp hier, blijf zeker hangen :D
MSI heeft inderdaad tot het einde van deze maand een cashback actie . Dit geld voor zowel de gekozen videokaart als je moederbord (enkel msi moederborden met Intel socket krijg cashback). De korting kan hierbij oplopen tot 100 euro (mooi meegenomen dus).

Daarnaast: zoals hierboven ook al vermeld: die 960 gaat geen merkbare prestatiewinst opleveren,maar kost wel een stuk meer. De Crucial MX300 525 gb is dan ook een betere keuze naar mijn mening. een tweede ssd is sowieso wat onzinnig als je gewoon hdds hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Craftop op 17-06-2017 14:27 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Verwijderd

Topicstarter
theman36 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:07:
Ik zou die Samsung 960 achterwege laten. Die snelheid ga je niet merken. Ik zou dat geld lekker in je zak houden, of gebruiken voor deze ssd pricewatch: Crucial MX300 2,5" 1,05TB. (Vanzelfsprekend laat je de 525GB ssd dan ook achterwege)
Craftop schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:25:
[...]

MSI heeft inderdaad tot het einde van deze maand een cashback actie . Dit geld voor zowel de gekozen videokaart als je moederbord (enkel msi moederborden met Intel socket krijg cashback). De korting kan hierbij oplopen tot 100 euro (mooi meegenomen dus).

Daarnaast: zoals hierboven ook al vermeld: die 960 gaat geen merkbare prestatiewinst opleveren,maar kost wel een stuk meer. De Crucial MX300 525 gb is dan ook een betere keuze naar mijn mening. een tweede ssd is sowieso wat onzinnig als je gewoon hdds hebt.
Van wat ik heb gehoord van hem is dat die die m2 wou gebruiken voor zijn OS, dat het iets sneller moet zijn dan een "normale" ssd via die aansluiting. Ook heb ik iets meegekregen over dat die dan die andere SSD pakt voor zijn games, zodat als er problemen zijn met windows hij niet met een SSD zit met beide erop ofzo.

Kijk die korting is mooi meegenomen, heb al even gekeken op die site en zag al dat je dan gewoon z'n formulier moet invullen, komt hem dus mooi uit (lucky bastard) :+

Voor de rest is het qua build ook wel gewoon een solide systeem denk ik, hij heeft namelijk een aantal dingen 1:1 overgenomen uit mijn build :P

Bedankt in ieder geval voor de suggesties, die zal ik eens even doorspelen