Hey Medetweakers,
Mijn eigen build is onderweg en wil graag mijn broertje ook even helpen met zijn build,
Kortom zien jullie nog dingen in zijn build die niet gaan werken of op/aanmerkingen dan zijn deze van harte welkom
Hij gaat voornamelijk gamen met spellen als,
Rust - PBU - CSGO - GTA V
BELANGRIJK : build blijft zoals die is (qua Intel keuze) dus ryzen hoeft niet aangeprezen te worden, ik zelf ga voor het ryzen systeem en hij wil blijven bij zijn "favoriet".
voor zover ik weet past alles in de behuizing en heeft hij wat standaard dingen uit mijn lijst gehaald, voeding / ssd etc.
Heb nog zat HDD's liggen die er altijd nog in zouden kunnen.
Graag hoor ik op / aanmerkingen zodat ik hem dat nog kan doorgeven zodat die eventueel nog dingen kan aanpassen voor die wil gaan bestellen. Las ook dat er een cashback actie is via MSI ?
In ieder geval bedankt voor de hulp hier, blijf zeker hangen
Mijn eigen build is onderweg en wil graag mijn broertje ook even helpen met zijn build,
Kortom zien jullie nog dingen in zijn build die niet gaan werken of op/aanmerkingen dan zijn deze van harte welkom
Hij gaat voornamelijk gamen met spellen als,
Rust - PBU - CSGO - GTA V
BELANGRIJK : build blijft zoals die is (qua Intel keuze) dus ryzen hoeft niet aangeprezen te worden, ik zelf ga voor het ryzen systeem en hij wil blijven bij zijn "favoriet".
voor zover ik weet past alles in de behuizing en heeft hij wat standaard dingen uit mijn lijst gehaald, voeding / ssd etc.
Heb nog zat HDD's liggen die er altijd nog in zouden kunnen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 345,46 | € 345,46 |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 173,- | € 173,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 583,95 | € 583,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | Scythe Mugen 5 | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 144,- | € 144,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 152,95 | € 152,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 126,- | € 126,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.744,75 | |
Graag hoor ik op / aanmerkingen zodat ik hem dat nog kan doorgeven zodat die eventueel nog dingen kan aanpassen voor die wil gaan bestellen. Las ook dat er een cashback actie is via MSI ?
In ieder geval bedankt voor de hulp hier, blijf zeker hangen