Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop HBO studie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo dames en heren. Waarschijnlijk komt deze vraag veel langs, maar ik kon zo 1,2,3 geen topic vinden waar ik wat mee kan.

Ik ga over een paar maanden beginnen met mijn HBO ICT opleiding. Deze opleiding duurt 4 jaar. Ik wil dus ook een laptop waar ik 4 jaar gebruik van kan maken

Wat ga je met je laptop doen?
Programmeren, documentatie, Netflix and chill, evt een simpel spelletje.

Wat is je budget?
Geen vaste prijs. Ik realiseer mij dat ik wel wat moet uitgeven aan een laptop waar ik 4 jaar mee vooruit kan. Ik denk aan een euro of 800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Heen en weer naar school (op de fiets).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een prima ervaring met HP en met MSI. Vrienden van mij hebben een slechte ervaring met Acer. Merk maakt mij verder niet uit. Ik wil gewoon een prima laptop voor de komende tijd.

Omdat er zo veel keus is vraag ik jullie om advies. Tnx voor de moeite!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:42:
Hallo dames en heren. Waarschijnlijk komt deze vraag veel langs, maar ik kon zo 1,2,3 geen topic vinden waar ik wat mee kan.

Ik ga over een paar maanden beginnen met mijn HBO ICT opleiding. Deze opleiding duurt 4 jaar. Ik wil dus ook een laptop waar ik 4 jaar gebruik van kan maken

Wat ga je met je laptop doen?
Programmeren, documentatie, Netflix and chill, evt een simpel spelletje.

Wat is je budget?
Geen vaste prijs. Ik realiseer mij dat ik wel wat moet uitgeven aan een laptop waar ik 4 jaar mee vooruit kan. Ik denk aan een euro of 800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Heen en weer naar school (op de fiets).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een prima ervaring met HP en met MSI. Vrienden van mij hebben een slechte ervaring met Acer. Merk maakt mij verder niet uit. Ik wil gewoon een prima laptop voor de komende tijd.

Omdat er zo veel keus is vraag ik jullie om advies. Tnx voor de moeite!
pricewatch: Asus ZenBook UX410UA-GV010T