Toon posts:

Lego City undercover start op in een klein scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:Het spel Lego City Undercover start op in superklein scherm;hoe kan ik dit veranderen???
...

Relevante software en hardware die ik gebruik:het is een spel op Steam
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Nog niets gevonden of geprobeerd aangezien je niets kan zien of lezen.Je hoort via de speakers wel dat het speelt.Ook valt op dat moment de functie van de muis uit.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 13:49
Heb je alt+enter geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
net geprobeerd.....lukt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Laatst online: 30-09 13:49
Weet je echt heel zeker dat je op alt(rechter)+enter hebt gedrukt toen de game selecteert was in windows?

want dit is namelijk de universele methode om fullscreen te gaan in zo een beetje elke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hallo ep-junior en welkom op Gathering of Tweakers, of GoT in het kort.

Met de vraag "Wat ik al gevonden of geprobeerd heb" word niet alleen bedoeld wat je binnen het zelf hebt geprobeerd, maar ook wat je zelf hebt gevonden als je bijvoorbeeld googled op "lego city undercover small window" en dergelijke zoekopdrachten. Het is hier geen helpdesk en er word wat eigen inzet verwacht. Niet alleen bij het zlef proberen op te lossen van het probleem, maar ook bij het plaatsen van een topic. Dit om te voorkomen dat mensen met oplossingen komen die je al hebt geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Alt+space en dan maximize window?
Zie via google namelijk dat het spel vanwege issues geen full screen optie heeft, maar in een borderless window draait.

Een andere optie is wellicht om je resolutie aan te passen?
Many players are reporting being unable to change their screen resolution in-game. The easiest way to fix this is by editing (or creating) a config file. Here’s what you need to do:

Go to C:\Users\your_username\AppData\Roaming\Warner Bros. Interactive Entertainment\LEGO City Undercover
Open pcconfig.txt in Notepad. If the file doesn’t exist, create it and paste this inside.
Set your desired resolution by changing the ScreenWidth/ScreenHeight and WindowWidth/WindowHeight variables.
Save the file and start the game.
http://www.gosunoob.com/n...-how-to-fix-black-screen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:21

BM

Moderator Spielerij
@Verwijderd Dit past beter in Spielerij - Problemen & Vragen . Ik verplaats je topic dan ook even naar het juiste subforum

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1