Ik heb een significant probleem met mijn Macbook Pro retina early 2013. Structureel om de minuut (en soms sneller) flikkert mijn beeldscherm zwart, en freezt de laptop even. Het is echt bloed irritant. Doet dit aangesloten op het lichtnet als gewoon op de accu. De accu wordt niet warm o.i.d, ik heb hem niet op lange sluimerstand o.i.d. staan, alles op standaard instellingen. Ik heb overal al gezocht naar een oplossing maar er lijken mensen met hetzelfde probleem te zijn, die alleen geen oplossing hebben.
...
Ik ben zelf niet echt thuis in de computer reparatie, dus ik twijfel om hem naar de apple store te brengen. Echter ben je dan een grote smak geld kwijt, dus ik hoop dat de oplossing iets meer voor de hand ligt. Zie bijgevoegd een link naar een filmpje die ik heb gemaakt waarin mijn probleem duidelijk zichtbaar is.
Wie heeft de oplossing? Of mensen met eenzelfde probleem?
...
...
Bij voorbaat dank!!
...
Ik ben zelf niet echt thuis in de computer reparatie, dus ik twijfel om hem naar de apple store te brengen. Echter ben je dan een grote smak geld kwijt, dus ik hoop dat de oplossing iets meer voor de hand ligt. Zie bijgevoegd een link naar een filmpje die ik heb gemaakt waarin mijn probleem duidelijk zichtbaar is.
Wie heeft de oplossing? Of mensen met eenzelfde probleem?
...
...
Bij voorbaat dank!!