Meest bezochte websites

Pagina: 1
Acties:

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Topicstarter
ff n vraagje:

Ik zat me af te vragen of er ook maandelijks ofzo een lijst wordt bijgehouden met websites op volgorde van het aantal bezoekers.

Ik heb nog niet iets kunnen vinden, iemand een idee waar zoiets staat?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Nedstat heeft zoiets. Die hebben een top 100 van alle sites die een teller van hun gebruiken en verder in alle rubrieken ook nog een lijst met de best bezochte pagina's.

Zal wel eens op zoek gaan naar de juiste link. Via nl.nedstatbasic.net kom je er niet meer op namelijk

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 13:50 schreef Christus het volgende:
Nedstat heeft zoiets. Die hebben een top 100 van alle sites die een teller van hun gebruiken en verder in alle rubrieken ook nog een lijst met de best bezochte pagina's.
Op zich wel leuk, maar daar heb ik niet veel aan. Zo kan je alleen maar een overzicht krijgen van pagina's die een Nedstat teller hebben maar ik ga er vanuit dat sites als hotmail.com etc toch eerder in de top 10 van 's werelds drukbezichte websites staan. Die zullen wel geen Nedstatteller hebben :) (ja, misschien een Microsoft-Nedstat-kloon maar goed)

- Soulseek rulez -

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ok misschine niet van alle sites die er zijn maar het geeft in elk geval al wel een goed indicatie wat er door veel mensen bezocht wordt.
Maar dat wat je wilt is ook niet echt te doen doordat er nogal veel sites zijn die lang niet allemaal bekend zijn. Ook niet bij de spiders van de searchengines. Der zijn daarvoor gewoon te veel sites op het internet. Zoiets is niet echt haalbaar te noemen.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 13:57 schreef Christus het volgende:
Maar dat wat je wilt is ook niet echt te doen doordat er nogal veel sites zijn die lang niet allemaal bekend zijn.
Die zullen ook niet in de top100 staan. Ik heb ooit n paar jaar terug een of ander programaatje dat je kon 'koppelen' aan je IE en daarmee kon je ook zien hoe populair deze site was (ik denk op zich dat je dat hebben gedaan door gewoon van iedereen die zoiets heeft draaien opslaan in n DB waar die heengaat en bij voldoende heb je ook een behoorlijk representatief overzicht).
Ik weet alleen allang niet meer wat dat was en hoe t heette.

- Soulseek rulez -

Verwijderd

denk dat startpagina wel op 1 staat hoor..die hebben m ook een hits..

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Topicstarter
[sarcastisch mode]
Ja, ik denk dat zowel mensen uit Japan als mensen uit Amerika dagelijks naar startpagina gaan
[/sarcastisch mode]

Ik snap dat de tot nu toe geplaatste reakties goed bedoeld zijn, bedankt hiervoor, maar ik wil gewoon een soort ranking met de meest bezochte wesites ter wereld. Zo onduidelijk stel ik mn vraag toch niet?

edit:
ok het had iets duidelijker gekund zie ik net

- Soulseek rulez -

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 06 juli 2001 14:40 schreef Tsjipmanz het volgende:
[sarcastisch mode]
Ja, ik denk dat zowel mensen uit Japan als mensen uit Amerika dagelijks naar startpagina gaan
[/sarcastisch mode]

Ik snap dat de tot nu toe geplaatste reakties goed bedoeld zijn, bedankt hiervoor, maar ik wil gewoon een soort ranking met de meest bezochte wesites ter wereld. Zo onduidelijk stel ik mn vraag toch niet?

edit:
ok het had iets duidelijker gekund zie ik net
ter wereld? yahoo, msn, google

• TDB
  • Laatst online: 17-08 08:16

TDB

Op vrijdag 06 juli 2001 15:14 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ter wereld? yahoo, msn, google
Microsoft

[off topic] Schitterend User Icon Tsjipm.[/off topic]

PSN: TDBtje

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 15:23 schreef TDB het volgende:

[..]

Microsoft

[off topic] Schitterend User Icon Tsjipm.[/off topic]
Thnx :) Hij is dusdanig subtiel dat het de meeste mensen pas laat of helemaal niet opvalt :)

- Soulseek rulez -

Pagina: 1