"Je blokkeert onze banners :("

Pagina: 1
Acties:
  • 740 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy Wachelder
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-09 23:23
Die mededeling staat tegenwoordig op iedere pagina van deze site. En dan volgt een verhaaltje over advertentiebeleid en verdienmodel met het verzoek "Tweakers" te "whitelisten". Allemaal heel leuk en aardig maar totaal voorbijgaand aan de ware reden waarom internetters zoals ik "adblockers" gebruiken. Het gaat me niet om die vaak hilarische reclames! Dé reden om Ghostery te gebruiken is om verlost te zijn van al die trackers. Ook ík heb recht op m'n privacy! Als jullie stoppen met al die trackers en analyzers beloof ik dat ik Tweakers "whitelist"!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
En je vraag is nu? Je hebt geen abonement dus betalen voor de site wil je niet om er vanaf te komen, waar moet het geld dan magisch vandaan komen ;)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
dit is net als de radar verklikker verklikker, dan blokkeer je de banner die zegt dat je blokkeert toch gewoon? of je volgt het advies/verzoek en betaalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy Wachelder
@ RGATen @dyrc: het punt is dat gesteld wordt dat ik niet wil betalen om zodoende reclame buiten te sluiten maar zelfs als ik zou betalen ben ik nog steeds niet van die trackers verlost. En laat ik dáár nou net problemen mee hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:18

MsG

Forumzwerver

Dan betaal je toch (want zonder tracking heeft Tweakers alsnog niet echt de inkomsten van de advertenties, vziw)

en blokkeer je daarna de melding? Dan heb je èn betaald en zodoende voor een redelijk alternatief gezorgd, en blokkeer je daarna gewoon die melding met je adblocker.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy Wachelder
@ MsG: Wat aan "trackers" snap jij niet? Met of zonder abbo, die dingen blijven gewoon actief! Met een abbo heb ik geen reclame (waarmee ik absoluut geen problemen heb zoals reeds geschreven!) maar ben ik niet verlost van die trackers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 22:32

jdh009

FP ProMod
Met abonnement kun je die dingen ook gewoon blijven blokkeren waarbij je daarna geen melding krijgt om Tweakers te whitelisten en ook nog is mee kan doen met de prijsvragen. Win-win voor beide.

Je zegt dat je Ghostery gebruikt om niet gevolgd te worden maar waren zij niet een tijd geleden in het nieuws omdat ze informatie over wie wat blokkeert doorverkochten aan adverteerders? Ik zou zelf voor een andere tool gaan om je gewenste effect te krijgen.

Edit: Yup, http://mashable.com/2013/...ad-industry/#A.bfTDaD5Gqh

[ Voor 48% gewijzigd door jdh009 op 17-06-2017 13:21 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

crisp

Devver

Pixelated

Andy Wachelder schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:38:
@ MsG: Wat aan "trackers" snap jij niet? Met of zonder abbo, die dingen blijven gewoon actief! Met een abbo heb ik geen reclame (waarmee ik absoluut geen problemen heb zoals reeds geschreven!) maar ben ik niet verlost van die trackers...
Je doelt dan neem ik aan op onze Google Analytics en WebTrekk implementaties voor statistische doeleinden? Deze zijn zo privacy-vriendelijk mogelijk ingericht. De vraag is in hoeverre je dat dan nog onder 'trackers' kan scharen. M.i. zijn het juist de adverteerders die het verst gaan met tracking voor hun eigen belangen (retargetting etc.).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er staat nota bene in de active topics van dit forum een topic met vrijwel exact dezelfde titel waar exact deze discussie al tig keer gevoerd is. Laten we dat niet nóg een keer gaan doen.

Je blokkeert onze banners

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.