Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Radio met bluetooth
Wat is je budget?
Max €150
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem gebruiken voor een avondje met vrienden, feestjes met max. 20 personen of voor in de kleedkamer na de voetbalwedstrijd.
Wat heb je zelf al gevonden?
Vandaag bij de mediamarkt geweest en ik kwam deze tegen: NIKKEA Big Boxx, ook kwam ik op internet de RockPro 1 en 2 tegen.
Welke vragen heb je hier nog over?
De eisen waar de radio aan moet voldoen is een goed geluid want moet hoorbaar zijn voor iedereen (zoals de Big Boxx), een FM-radio, een accu of netstroom, bluetooth en usb/aux aansluiting.
Ik zoek een?
Radio met bluetooth
Wat is je budget?
Max €150
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem gebruiken voor een avondje met vrienden, feestjes met max. 20 personen of voor in de kleedkamer na de voetbalwedstrijd.
Wat heb je zelf al gevonden?
Vandaag bij de mediamarkt geweest en ik kwam deze tegen: NIKKEA Big Boxx, ook kwam ik op internet de RockPro 1 en 2 tegen.
Welke vragen heb je hier nog over?
De eisen waar de radio aan moet voldoen is een goed geluid want moet hoorbaar zijn voor iedereen (zoals de Big Boxx), een FM-radio, een accu of netstroom, bluetooth en usb/aux aansluiting.