Dropbox blijft bij instellen op wit scherm hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Goedemiddag,

Ik probeer op werk Dropbox in te stellen op een PC, hij blijft alleen heel de tijd op het scherm hangen bij instellen. Het maakt niet uit hoe lang ik wacht, het scherm blijft wit. Ik heb Dropbox met RevoUninstaller al meerdere malen geprobeerd te verwijderen en daarna opnieuw geΓ―nstalleerd, helaas ook geen succes. Windows is helemaal up to date, ook de optionele updates zijn allemaal geΓ―nstalleerd. Voor iets meer duidelijk een screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5943cc6c5b29f/5943cc6c44998-DB.png

Ik heb het probleem al proberen te Googlen, alleen kreeg eigenlijk geen resultaten met hetzelfde probleem. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakathefox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-08 21:35
Heb je geprobeerd om Dropbox te draaien vanuit de compatibiliteitsmodus?
Verder, op welke versie van Windows draai je Dropbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem.

Is er iemand die voor bovenstaande een oplossing weet?

Ik hoor t graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24
@Verwijderd
Je reageert op een topic uit 2017.

Inmiddels zijn we vele versies/updates van zowel windows als dropbox verder.

Je zult echt met veel meer informatie moeten komen wil iemand uberhaupt iets kunnen betekenen voor je.

Basis info zoals windows versie, dropbox versie, foutmeldingen die je krijgt, wat voor info heb je zelf al gevonden en welke oplossingen voldeden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pickboy

Het gaat om Windows 7 32 bit en de laatste versie van Dropbox (net gedownload).
Er verschijnt een inlogvenster waar je normaal je emial en wachtwoord in moet geven.
Echter is deze helemaal wit net als in het screenshot hierboven. Als ik er met de muis overheen ga zie ik wel dat de cursor veranderd op de hoogte van de invulvelden. Helaas kan ik niet zien wat wat is. Ik heb al op de gok proberen in te loggen maar helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2019 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24
Ik weet niet of @Raptar nog weet wat de oplossing in zijn geval was.

Ik ben zelf al jaren geleden geupgrade naar Windows 10 en heb zelf geen problemen en ik kan je niet verder helpen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:10:
@pickboy

Het gaat om Windows 7 32 bit en de laatste versie van Dropbox (net gedownload).
Er verschijnt een inlogvenster waar je normaal je emial en wachtwoord in moet geven.
Echter is deze helemaal wit net als in het screenshot hierboven. Als ik er met de muis overheen ga zie ik wel dat de cursor veranderd op de hoogte van de invulvelden. Helaas kan ik niet zien wat wat is. Ik heb al op de gok proberen in te loggen maar helaas.
Ik zou lekker upgraden naar Win10 ;)

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:59

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op Monday 30 December 2019 @ 11:55:
Ik zit met hetzelfde probleem.

Is er iemand die voor bovenstaande een oplossing weet?

Ik hoor t graag
Ik zou gewoon even gebruik maken van de zoekfunctie en, als je dan niets kunt vinden, een eigen topic aanmaken. Maar dan wel even in CSA, ipv in WOS.

Dit, oude topic, gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.