Radius onder Linux

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 16:46

Rtificial

as fake as can be

Topicstarter
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kom wat problemen tegen hier bij het opzetten ervan...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Topicstarter
Even omhoog dan maar weer...

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:21
Vraag het Cistron ;) zij hebben heel hun netwerk op Debian GNU/Linux draaien, inclusief RADIUS.

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
RADIUS ?????

wat is dat ????????

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

ik zou zeker ff bij cistron kijken,.. volgens mij hebben ze zelfs een eigen opensource radius server!

wat is precies je probleem?

enneh, whatis radius? http://searchsecurity.techtarget.com/sDefinition/0,,sid14_gci214249,00.html

:)

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Topicstarter
Ik gebruik de Cistron RadiusD, althans een evolutie daarop, maar ik heb wat problemen met het configureren. Gebruikers bellen in op het Frame relay netwerk van telfort, en komen in een aantal PVC's binnen op de router op ons hoofdkantoor. Daar moet een radiusserver draaien voor de authenticatie van de inbellers, maar de configuratie hiervoor krijg ik niet voor elkaar. Dus ik ben op zoek naar een voorbeeldje...

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Topicstarter
Goed, even een follow-up. Inmiddels heb ik kunnen zien dat de pakketjes voor de radius-server binnenkomen op de router en doorgerouteerd worden naar het IP-adres van de Radius-server. De Radius-server draait gewoon, maar geeft helemaal geen meldingen in de logfiles. Er wordt dus niet eens begonnen aan autheticatie... iemand een idee of ervaring hiermee???

Pagina: 1