Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De doeleinden van de PC zijn het spelen van video games (Player Unknown: Battlegrounds) en het werken met software waaronder Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Premiere, Maxon Cinema 4D en Unity3D. Belangrijk hierbij is dat deze software veelal gelijktijdig zal draaien i.e. Unity3D en Cinema4D. Ook zullen er naar alle waarschijnlijkheid 2 schermen op worden aangesloten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig en uiteindelijk wil ik gebruik maken van externe opslag. Ik ben me er dus van bewust dat de build zoals ik hem nu heb maar 256GB opslagcapaciteit heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onvoldoende kennis om te bepalen of ik meerdere videokaarten nodig heb, dus ik sta open voor advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grote maakt niet uit, gelieve geen kast met allerlei lichtjes etc. Ook is het de bedoeling dat de PC de komende jaren prima mee kan.
Ga je overklokken?
Ik heb onvoldoende kennis om te overclocken, dus dit is niet het plan.
Wat verwacht je van ons?
Momenteel heb ik een lijst samengesteld, echter ga ik over het budget. Ook ben ik erg benieuwd of de samengestelde componenten goed samengaan. Het maximale budget is dus 1500,00.
De doeleinden van de PC zijn het spelen van video games (Player Unknown: Battlegrounds) en het werken met software waaronder Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Premiere, Maxon Cinema 4D en Unity3D. Belangrijk hierbij is dat deze software veelal gelijktijdig zal draaien i.e. Unity3D en Cinema4D. Ook zullen er naar alle waarschijnlijkheid 2 schermen op worden aangesloten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig en uiteindelijk wil ik gebruik maken van externe opslag. Ik ben me er dus van bewust dat de build zoals ik hem nu heb maar 256GB opslagcapaciteit heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onvoldoende kennis om te bepalen of ik meerdere videokaarten nodig heb, dus ik sta open voor advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grote maakt niet uit, gelieve geen kast met allerlei lichtjes etc. Ook is het de bedoeling dat de PC de komende jaren prima mee kan.
Ga je overklokken?
Ik heb onvoldoende kennis om te overclocken, dus dit is niet het plan.
Wat verwacht je van ons?
Momenteel heb ik een lijst samengesteld, echter ga ik over het budget. Ook ben ik erg benieuwd of de samengestelde componenten goed samengaan. Het maximale budget is dus 1500,00.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 407,89 | € 407,89 |
1 | MSI X99A SLI Plus | € 205,- | € 205,- |
1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 567,01 | € 567,01 |
1 | Fractal Design Define S | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4B3000C15 | € 152,- | € 152,- |
1 | Corsair RM750x | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 124,50 | € 124,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.671,20 |