Programmeren van business applicaties

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heeft een bedrijf contact met mij gezocht met de vraag of ik voor hun een interne applicatie wilde ontwikkelen. Ik weet echter niet welke technologieën tegenwoordig het meest gebruikt worden bij de ontwikkeling van zo'n applicaties.

Persoonlijk heb ik redelijk wat kennis van C#(WPF, MVVM, MVC) en Java en een basiskennis in HTML, CSS en Javascript.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe komt het dan dat ze jou benaderen en jij niet/niets weet hoe het gebouwd moet/kan worden?

Sorry, maar klopt jouw (online) CV dan niet en/of loop je achter in je eigen ontwikkeling en kan je waarschijnlijk niet voldoen aan de vraag van die nieuwe klant?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2017 18:33 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
En wat is je vraag nu? Als jij het niet weet kunnen wij daar niet zo in een topic wat aan veranderen en zal je een cursus (of meerdere) moeten gaan doen, of eerlijk zeggen dat het niet helemaal jouw gebied is.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet echter niet welke technologieën tegenwoordig het meest gebruikt worden bij de ontwikkeling van zo'n applicaties.
Opzich is het niet zo boeiend wat het meest gebruikt wordt. Wat belangrijk is wat voor omgeving de opdrachtgever heeft. Als je een Microsoft omgeving hebt en je moet (bijvoorbeeld) iets met Microsoft Dynamics doen dan ligt .Net voor de hand, mocht je iets moeten doen in een Linux omgeving en je moet een simpel invoerveld maken dan ligt PHP voor de hand. Nou ja je kan zo nog wel wat kort door de bocht voorbeelden verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:20
Ik denk niet dat daar een eenduidig antwoord op gegeven kan worden, zonder ook maar in enige vorm te weten wat voor applicatie het moet gaan worden of waarvan het afhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lees, naast bovenstaande feedback(s), even onze Quickstart en open dan gerust een nieuw topic als dat nog nodig is.

Je snapt zelf ook wel dat we met de (érg) karige informatie in je topicstart niks kunnen aanvangen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.