Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptopadvies 500 - 600 euro

Pagina: 1
Acties:

• StatusDown
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-07-2023
Beste Tweakers,

Ik ben op dit moment in bezit van een oude i3 laptop van 3-4 jaar oud en wil graag overstappen naar een nieuwe laptop omdat ik toch een zware gebruiker ben :P

Wat ik voornamelijk doe op me laptop is:
- Schoolwerk, met oa lichte videobewerking voor presentaties
- Licht gamen, denk aan League of Legends ( ik ben tevreden voor low- medium settings)
- Netflixen

Voorlopig kan ik dat niet echt doen met me huidige laptop, want ik hou voornamelijk van multitasken zoals youtube filmpjes bekijken en huiswerk maken tegelijkertijd. Dus ik zat te denken om voornamelijk naar een laptop over te stappen met een i5 processor en 8gb ram, ik weet eigenlijk niet of er echt een verschil zou maken of ik een ssd of een hdd zou gaan gebruiken.

Ik heb vooral deze laptop gevonden bij Vraag en Aanbod: V&A aangeboden: i5 6300U 256GB SSD Dell Latitude E5570

Ik zou graag wat advies van jullie willen hebben my fellow tweakers :D

• dennisdennis12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 18:43
zo te zien is dat best een goede laptop, hij heeft echter geen snelle videokaart, dus is wat minder geschikt voor programma's die veel eisen van de gpu.

• StatusDown
dennisdennis12 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 19:57:
zo te zien is dat best een goede laptop, hij heeft echter geen snelle videokaart, dus is wat minder geschikt voor programma's die veel eisen van de gpu.
Owh dat maakt helemaal niet uit voor mij.
Ik heb net wat gameplays van league of legends op youtube bekeken en het is ook eigenlijk waar ik naar zocht, dus zo veeleisend ben ik ook weer niet.
Alleen is de vraag of de specs van processor, ram en opslag een upgrade is

• StatusDown
Niemand advies?

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-11 20:36

Qon

Die laptop die je linkt is super cheap voor de specs imo...
Heb dezelfde en wordt gebruikt voor af en toe photoshop werk. Werkt perfect en is super snel voor textverwerking en surfen.

Voor LOL meer dan prima op mid settings op 1080p.

Waarschijnlijk zit er zelfs nog garantie op, zou ik even navragen bij de verkoper.