Sinds een tijdje gaat mijn samsung tablet niet meer aan, wat ik te zien krijg als ik hem oplaad is een batterijtje met daarin een laadicoontje. Als ik power + volume down gebruik herkent mijn computer hem niet en met volume omhoog blijft hij in het samung galaxy tab pro scherm. Ik heb ook al de batterij connecties bekeken, en die zijn allemaal goed. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Vraag
Alle reacties
En wat gebeurd er als je de tablet gewoon aanzet via de aan-knop?
dan blijf je het laad symbooltje zien.rens-br schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:02:
En wat gebeurd er als je de tablet gewoon aanzet via de aan-knop?
Je tablet zit nu in een bootloop. Wellicht kan je met Odin of Samsung Kies er nieuwe software op zetten.Jorikg schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:13:
dan blijf je het laad symbooltje zien.
Oke dat heb ik gedaan, maar er gebeurt nu niet heel veel meer. De tablet gaat ook niet meer zonder batterij aan, misschien zijn de connecties gewoon stuk ofzo.rens-br schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:48:
[...]
Je tablet zit nu in een bootloop. Wellicht kan je met Odin of Samsung Kies er nieuwe software op zetten.
[ Voor 14% gewijzigd door Jorikg op 20-06-2017 19:58 ]
Zonder accu of zonder oplader?Jorikg schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:56:
De tablet gaat ook niet meer zonder batterij aan, misschien zijn de connecties gewoon stuk ofzo.
Zonder oplader gebeurt er helemaal niks, en in het stopcontact gebeurt er wat ik eerder heb gezecht.
Pagina: 1