Windows 10: "Deze pc opnieuw instellen" werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26
Omdat mijn PC redelijk vol staat met programma's en ik nauwelijks nog ruimte heb wil ik een fatsoenlijke reset doen via "deze pc opnieuw instellen". Echter zegt deze telkens dat dat niet lukt. Windows updates doet hij ook al maanden niet meer, een extra reden waarom ik een reset wilt. Ik heb het zelf al meerdere keren geprobeerd maar zonder succes.

Het gaat om een HP ProBook 650 G1
Het draait op Windows 10 Education.

K.W.

Beste antwoord (via KoensSocialL op 17-06-2017 20:56)

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:52

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Waarom niet een volledige installatie van de USB? Of zijn er bestanden die je graag wilt bewaren? Ik zou die sowieso even back-uppen, ook al kies voor bestanden bewaren. Je kan via Media Creation Tool snel een goede USB maken, dan moet je daarvan booten. Wel de juiste Windows kiezen. Zorg ervoor dat je dan al je parties verwijderd en een nieuwe maakt, dan komen de recovery en dergelijke vanzelf er weer bij.

[ Voor 4% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 15-06-2017 15:21 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:52

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Waarom niet een volledige installatie van de USB? Of zijn er bestanden die je graag wilt bewaren? Ik zou die sowieso even back-uppen, ook al kies voor bestanden bewaren. Je kan via Media Creation Tool snel een goede USB maken, dan moet je daarvan booten. Wel de juiste Windows kiezen. Zorg ervoor dat je dan al je parties verwijderd en een nieuwe maakt, dan komen de recovery en dergelijke vanzelf er weer bij.

[ Voor 4% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 15-06-2017 15:21 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 18:57
Misschien dat er ergens anders wat mis gaat? Toen je deze melding op Google opzocht, wat vond je toen en wat heb je toen gedaan om het op te lossen?

Daarnaast. Probeer even virusscanners te verwijderen en draai, om eventuele ellende preventief te verwijderen eens ADWCleaner.