Sorteren van de prijs reset de filters

Pagina: 1
Acties:

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:05

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik was even aan het spelen met dit product in de Pricewatch: pricewatch: JBL Charge 3 Zwart

Het verbaasde me dat ik Amazon niet in de normale lijst kreeg, zelfs niet als ik 'vooruitbetalen' en 'opsturen' deed. Dat is namelijk precies wat je bij Amazon doet.

Maar het viel me ook op dat als ik juist wilde sorteren op de duurste prijs bovenaan, en daarna weer de goedkoopste onderaan. De filters weer terugspringen naar iDeal en opsturen.

En hoe kan ik deze voorkeuze uitzetten danwel wijzigen? Ik zou liever van een product de goedkoopste prijs zien los van eventuele beperkingen qua betalen/halen. Nu moet je namelijk helemaal naar onderen scrollen om eventuele goedkopere opties te kunnen zien, zoals in dit geval Amazon. Maar je kan bij betalingsmethode niet zoiets als "geen voorkeur" aanvinken, óf überhaupt meerdere opties aanvinken.

Want als ik naar het product link, zoals hier: pricewatch: JBL Charge 3 Zwart komt de allergoedkoopste ook niet naar boven bij het hover-menu. Wat moet ik daarvoor doen om dat wèl te krijgen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn