Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10
Ik ben op zoek naar een radio voor in de kleedkamer voor- en na het sporten en om bijvoorbeeld mee te nemen naar vrienden als we in de kamer zitten. Eventueel voor feestjes met weinig personen (10 tal). Het zou dus handig zijn dat die een goed volume heeft en batterij/accu en netstroom.

Ik heb totaal geen kennis van de specificaties (wattage) dus weet ook niet wat een goed volume is. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Eisen:
- FM-radio (goed signaal)
- USB aansluiting (voor telefoon)
- Netstroom en accu/batterij
- Volume om de kamer/kleedkamer goed hard te vullen

[ Voor 15% gewijzigd door Redmonkey92 op 15-06-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 11:41
Wat heb je zelf al gevonden? We verwachten dat je ook zelf wat doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
YaYo86 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:11:
Wat heb je zelf al gevonden? We verwachten dat je ook zelf wat doet..
Er is genoeg te vinden, heb ook naar van die bouwradio's gekeken maar zoals ik aangaf weet ik niet wat voor vermogenssterkte ik nodig heb voor deze eisen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Noem dan eens wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:38

DukeBox

loves wheat smoothies

10 Watt RMS is al meer dan genoeg.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Is een FM-radio een harde eis? Wat anders een goede optie zou kunnen zijn is een JBL Charge. Dit is een Bluetooth speaker, die een redelijke accu heeft en ook goed geluid weet te produceren. Daarnaast is hij waterdicht.

Met ING-rentepunten (dus even iemand met ING vinden) is hij maar rond de 100: https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6625365#115104

Anders ben je toch al gauw duurder uit: pricewatch: JBL Charge 3 Zwart

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Skip de USB aansluiting en koop een iPod dock met radio en aux aansluiting. Voldoet aan al je wensen.
Of het hard genoeg gaat kun je in de winkel zelf beoordelen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 11:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

MsG schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:20:
Is een FM-radio een harde eis? Wat anders een goede optie zou kunnen zijn is een JBL Charge. Dit is een Bluetooth speaker, die een redelijke accu heeft en ook goed geluid weet te produceren. Daarnaast is hij waterdicht.

Met ING-rentepunten (dus even iemand met ING vinden) is hij maar rond de 100: https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6625365#115104

Anders ben je toch al gauw duurder uit: pricewatch: JBL Charge 3 Zwart
Mocht je een JBL aan willen schaffen is er momenteel tot 30 juli de kortingscode: JBLDREAMFIELDS met deze code krijg je 30% korting.

https://www.facebook.com/...733532637/?type=3&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

ING is dan nog interessanter, dan is het 102 euro ipv 120. Maar alsnog een goede korting mocht je niemand kennen met ING rentepunten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Geen V&A op het forum.

[ Voor 93% gewijzigd door FeaR op 15-06-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Hmm die JBL Charge ben ik niet zo'n voorstander van omdat er dus geen radio op zit en ziet er minder uit, heb dan het gevoel dat ik een simpele bluetooth speaker in de hand heb. Heeft voor mij niet de uitstraling van een radio.

Wat ik tegen was gekomen was de Rockpro van Perfectpro maar geen idee of dat een goede is. Is 2x 5w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Laatst online: 11-10 20:27
Je realiseert je je dat binnenkort (een dezer jaren) de stekker uit de FM band gaat hè? Als je nu nog een nieuwe radio gaat kopen zou ik dus een DAB+ tuner aanschaffen.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Panzer_V schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:34:
Je realiseert je je dat binnenkort (een dezer jaren) de stekker uit de FM band gaat hè? Als je nu nog een nieuwe radio gaat kopen zou ik dus een DAB+ tuner aanschaffen.
Daar heb je misschien wel een goed punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Mwoah, één dezer jaren.... Er wordt ook al heel lang geroepen dat analoge TV gaat verdwijnen. Dat gaat allemaal nog wel even duren gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Maar iemand ervaring met een bouwradio of de Rockpro 1 of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Laatst online: 11-10 20:27
gysman11 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:43:
Mwoah, één dezer jaren.... Er wordt ook al heel lang geroepen dat analoge TV gaat verdwijnen. Dat gaat allemaal nog wel even duren gok ik :)
Het zal sneller zijn dat je denkt. De FM apparatuur is aan vervanging toe en heeft een tvt van > 15 jaar. Dat gaat men dus nooit doen. Daarnaast hebben diverse Europesche landen de FM al uitgezet.

Het zou mij niet verbazen als in 2020 de stekker eruit gaat voor FM in Nederland.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Redmonkey92 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:16:
[...]
Er is genoeg te vinden, heb ook naar van die bouwradio's gekeken maar zoals ik aangaf weet ik niet wat voor vermogenssterkte ik nodig heb voor deze eisen..
Topics binnen CEA komen niet voor niets met een template die je in dient te vullen. Zonder eigen inzet wordt GoT een dump-forum en dat is niet wat we willen. Ik zou ook voorstellen dat je het opnieuw probeert en dan niet de gehele template negeert en dus een boodschappenlijstje post.

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 15-06-2017 18:24 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.