- This line is intentionally left blank -
Ik zie nu dat dit bij andere producten wel goed gaat. Is dan waarschijnlijk een fout in de data-invoer, waardoor dit product niet als set-van-twee in het systeem staat.
Er is in onze code ook niets waar dat uit af te leiden is, behalve de naam
Het is eigenlijk een beetje een vreemde eend in de bijt, oftewel een uitzondering. Ik laat het aan ons productteam over om te bepalen of we hier wel moeite in moeten steken, dus --> Mooie Features
Intentionally left blank
Heb je een voorbeeld van een product waar het wel goed gaat?Knutselsmurf schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:24:
Ik zie nu dat dit bij andere producten wel goed gaat. Is dan waarschijnlijk een fout in de data-invoer, waardoor dit product niet als set-van-twee in het systeem staat.
@crisp is dit primair niet is voor Pricewatch
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
dat is te proberen; ik vraag me af hoe dat voor die set van 4 dan gedaan is. Het staat daar in de specs wel bij bijzonderheden dat het een set is, en dat mis ik wel bij de set van 2...Orion84 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:30:
[...]
Heb je een voorbeeld van een product waar het wel goed gaat?
@crisp is dit primair niet is voor Pricewatch
--> Pricewatch dan maar
Intentionally left blank
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar jacrisp schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:37:
[...]
ik vraag me af hoe dat voor die set van 4 dan gedaan is.
Edit: gevonden, de virtuele spec kijkt inderdaad naar de bijzonderheden en of daar vermeldt staat dat het een set van x is.
@Knutselsmurf je kan dit dus zelf helpen fixen door onderaan de specificatie pagina op "Verbeter Productgegevens" te klikken en daar de wijziging door te geven om het aantal schijven te vermelden in de bijzonderheden (op dezelfde manier als bij pricewatch: WD Red 4x WD20EFRX, 2TB.
[ Voor 55% gewijzigd door Orion84 op 15-06-2017 13:45 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Pagina: 1