Dag!
Ben al enige tijd uit het hele hardware gebeuren, dus beetje achter met de nieuwste snufjes.
Ik heb momenteel volgende built, maar ik zie dat hij toch bij de nieuwste games niet meer zo smoothly loopt. Dus misschien tijd voor een upgrade?
- Ram: Ballistix Tactical - DDR3 - 16 GB : 4 x 4 GB - DIMM 240-pins low profile - 1600 MHz / PC3-12800 - CL8 - 1.35 V
- Moederbord: Gigabyte G1.Sniper B5 - moederbord
- Voeding: Cooler Master G550M
- Grafische kaart: Sapphire R9 290 Tri-X 4 GB OC
- Processor: Intel Core i5 4590 - 3.3 GHz
- SSD: Crucial MX100
Zit momenteel met een monitor die enkel AMD Freesync ondersteund.
Wat zou de beste upgrade zijn voor mijn pc?
Ik veronderstel dat het best zowel grafische kaart als processor een upgrade moeten krijgen?
Moet ik terug voor AMD gaan, omdat mijn monitor Freesync ondersteund? Of is de meerwaarde verwaarloosbaar?
Graag jullie input!
Ben al enige tijd uit het hele hardware gebeuren, dus beetje achter met de nieuwste snufjes.
Ik heb momenteel volgende built, maar ik zie dat hij toch bij de nieuwste games niet meer zo smoothly loopt. Dus misschien tijd voor een upgrade?
- Ram: Ballistix Tactical - DDR3 - 16 GB : 4 x 4 GB - DIMM 240-pins low profile - 1600 MHz / PC3-12800 - CL8 - 1.35 V
- Moederbord: Gigabyte G1.Sniper B5 - moederbord
- Voeding: Cooler Master G550M
- Grafische kaart: Sapphire R9 290 Tri-X 4 GB OC
- Processor: Intel Core i5 4590 - 3.3 GHz
- SSD: Crucial MX100
Zit momenteel met een monitor die enkel AMD Freesync ondersteund.
Wat zou de beste upgrade zijn voor mijn pc?
Ik veronderstel dat het best zowel grafische kaart als processor een upgrade moeten krijgen?
Moet ik terug voor AMD gaan, omdat mijn monitor Freesync ondersteund? Of is de meerwaarde verwaarloosbaar?
Graag jullie input!