Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben vooral van plan met dit systeem wat te gamen, en het gebruikelijke surfen/films kijken en dergelijke. Ik hoef dan niet de laatste games in 4k of met ultra settings te spelen, maar dat ik wel weer redelijk bij de tijd ben, mijn laptop is namelijk niet veel soeps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een bedrag rond de 700 euro, maar met OS en toetsenbord/muis vind ik iets erover heen gaan niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja wil mijn Philips tv gebruiken als 1080p monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
processor, grafische kaart, moederbord, geheugen, harde schijf, netwerkadapter, voeding, OS en toetsenbord/muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Aangezien dit mijn eerste keer is dat ik zelf een PC bouw, sta ik open voor alle suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb liever een grotere harde schijf,dan een SSD. Dat geduld heb ik wel.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien het mijn eerste build is zou ik graag willen dat iemand controleert of mijn lijst bij elkaar wel werkt, en of er misschien voor mijn budget geen betere opties zijn. Dan heb ik het vooral over de kast zelf, niet over randapparatuur of OS. Ook vroeg ik me af of het waard was te upgraden naar een RYZEN 5 1500, aangezien die maar 20 euro duurder is.
Dank voor het lezen.
Ik ben vooral van plan met dit systeem wat te gamen, en het gebruikelijke surfen/films kijken en dergelijke. Ik hoef dan niet de laatste games in 4k of met ultra settings te spelen, maar dat ik wel weer redelijk bij de tijd ben, mijn laptop is namelijk niet veel soeps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een bedrag rond de 700 euro, maar met OS en toetsenbord/muis vind ik iets erover heen gaan niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja wil mijn Philips tv gebruiken als 1080p monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
processor, grafische kaart, moederbord, geheugen, harde schijf, netwerkadapter, voeding, OS en toetsenbord/muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Aangezien dit mijn eerste keer is dat ik zelf een PC bouw, sta ik open voor alle suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb liever een grotere harde schijf,dan een SSD. Dat geduld heb ik wel.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien het mijn eerste build is zou ik graag willen dat iemand controleert of mijn lijst bij elkaar wel werkt, en of er misschien voor mijn budget geen betere opties zijn. Dan heb ik het vooral over de kast zelf, niet over randapparatuur of OS. Ook vroeg ik me af of het waard was te upgraden naar een RYZEN 5 1500, aangezien die maar 20 euro duurder is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 167,10 | € 167,10 |
| 1 | Asus Prime A320M-K | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1060 3GB StormX OC | € 206,- | € 206,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 40,21 | € 40,21 |
| 1 | Gigabyte WB867D-I | € 29,71 | € 29,71 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 19,90 | € 19,90 |
| 1 | Dell KM714 (Qwerty US) | € 50,35 | € 50,35 |
| 1 | G.Skill Value F4-2400C15S-8GNT | € 59,79 | € 59,79 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 60,45 | € 60,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 741,46 | |