Goedemorgen allemaal,
Ik heb gister dus besloten om voor de amd ryzen 7 1700 te gaan.
Nu heb ik natuurlijk ook nog andere componenten nodig. Waaronder moederbord en werkgeheugen. Ik ben van plan de ryzen 7 te gaan overclocken in dit geval heb ik ook nog de vraag of de bijgeleverde koeling hiervoor voldoet.
Ik zit dus wat rond te kijken en heb begrepen dat het beste een b350 moederbord is en 3200 mhz werkgeheugen. Mijn budget voor beide componenten samen is ongeveer 300 euro.
Ik vroeg me dus af wat jullie hierbij adviseren. Ben zelf nog druk aan het rondkijken op internet, maar er is heeeel veel keus.
Kan op mobiel de optie niet vinden dus plaats de links eerst even zo:
Moederborden:
pricewatch: Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
pricewatch: Asus Prime B350-Plus
Werkgeheugen:
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB
Ik heb gister dus besloten om voor de amd ryzen 7 1700 te gaan.
Nu heb ik natuurlijk ook nog andere componenten nodig. Waaronder moederbord en werkgeheugen. Ik ben van plan de ryzen 7 te gaan overclocken in dit geval heb ik ook nog de vraag of de bijgeleverde koeling hiervoor voldoet.
Ik zit dus wat rond te kijken en heb begrepen dat het beste een b350 moederbord is en 3200 mhz werkgeheugen. Mijn budget voor beide componenten samen is ongeveer 300 euro.
Ik vroeg me dus af wat jullie hierbij adviseren. Ben zelf nog druk aan het rondkijken op internet, maar er is heeeel veel keus.
Kan op mobiel de optie niet vinden dus plaats de links eerst even zo:
Moederborden:
pricewatch: Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
pricewatch: Asus Prime B350-Plus
Werkgeheugen:
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB
[ Voor 34% gewijzigd door roijroij op 15-06-2017 10:23 ]