Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Extra laptop naaste macbook pro

Pagina: 1
Acties:

• Claudia1234
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-12-2023
Hallo tweakers,
Mijn macbook pro van 2012 heeft het begeven. Gelukkige krijg ik via mij nieuwe baan weer een mac ook pro. Maar voor de zekerheid wil ik toch graag een laptop voor het geval mijn nieuwe baan toch niets word.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil er voornamelijk thuis mee werken. Dan is het youtube kijken en office kunnen draaien , surfen op het net en email sturen. Misschien foto bewerken maar dat zou ik zien als een leuke extra.

Wat is je budget?
Maximaal +/- 500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta best open voor alternatieve of eens iets heel anders dan een Mac.Ik vind het design van een laptop belangrijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Claudia1234 op 14-06-2017 21:35 ]

Verwijderd

Heb dit zelf recent ook overwogen. Eerst een kleine goedkope laptop, toen een chromebookje. Uiteindelijk toch maar een iPad met keyboard cover besteld. Past goed in mijn Apple-ecosysteem en dan kan ik het ook "gewoon" als iPad gebruiken en niet alleen als laptopje.

Enfin, er is een Office voor iPad, maar ik weet niet of alle functies heeft die de normale office bied.

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-11 10:26
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:23:
Enfin, er is een Office voor iPad, maar ik weet niet of alle functies heeft die de normale office bied.
Nee, de 'mobile' variant van Office, zoals die op de iPad te vinden is, is niet zo uitgebreid als de volledige Office. Voor licht gebruik is deze vaak voldoende - zelf vind ik deze niet voldoende voor de dagelijkse gebruik.

Beetje ongebruikelijk misschien, maar wellicht is deze Xiaomi Mi Notebook Air iets voor je? Is niet rechtstreeks in Nederland te koop (dat lijkt me de grootste drempel, ook qua garantie), maar je krijgt wel veel waar voor je geld én een zeer goed uitziend design.

[ Voor 28% gewijzigd door Pindasmeer op 15-06-2017 09:26 ]

• Claudia1234
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-12-2023
Ik wil wel graag goed tekst kunnen typen en a4tje kunnen opmaken. Daarom wil ik ook iets waar office op kan draaien. Want aan google docs heb ik niet genoeg.