Nvidia Geforce Gtx 1080 ti keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

• Tails
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08-2023
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een Nvidia Geforce Gtx 1080 ti. Alleen mijn vraag is, met welke videokaart krijg je de meeste performence. En welke is het goedkoopste. Wat is jullie persoonlijke keuze en waarom? Ik heb wel gelezen dat veel Nvidia Geforce Gtx 1080 ti's qua performence op een lijn liggen en dat het dan toch zit in de prijs. Graag reacties.

Gr :)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
De goedkoopste 1080 Ti is makkelijk in de Pricewatch te filteren, daar heb je ons niet voor nodig.

Wat is mijn persoonlijke voorkeur en waarom? Dat doet er niet toe omdat het joùw videokaart gaat worden.

Vraag jezelf af wat je belangrijk vindt aan een videokaart:

- Prijs
- Geluidsproductie
- Design
- Grote of kleine kaart (ivm behuizing)
- Extra's: backplate? LEDs?

Qua prestaties liggen ze allemaal inderdaad zeer dicht bij elkaar, maar qua prijs, design en geluidsproductie zijn er wél grote verschillen.

Er zijn heel veel objectieve reviews te vinden van vrijwel alle kaarten. Ik zou er eens een paar doorspitten en een selectie aan interessante kaarten maken. Vergelijk vervolgens de prijzen, plus en minpunten en maak dan je keuze. Daar kunnen wij je moeilijk mee helpen :)

Verder wordt er verwacht dat je wel een beetje eigen research doet en met eigen voorstellen komt, pas dan kan men advies geven. Geef daarbij ook wat extra info over je PC, je monitor en je budget.

[ Voor 10% gewijzigd door stin00 op 14-06-2017 19:09 ]

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Verwijderd

Met een 1080 TI krijg je de meeste performance. Eea is wel afhankelijk van de resolutie, de game/applicatie en de rest van het systeem. Als je nu een AMD Sempron cpu hebt is het niet verstandig daar een 1080 Ti aan te koppelen. Meer informatie is dus broodnodig om een goed advies te kunnen geven.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move PMG -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Geen voorstel, geen onderbouwing, sowieso geen eigen inzet. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.