Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:40
Ik heb sinds zaterdag een Surface Pro 4, direct bij het opstarten heb ik de upgrade naar CU uitgevoerd.

Op het moment dat ik met de muis door het startmenu blader laat Windows keurig alle iconen zien, zodra ik op de Windows toets druk en de eerste letters van de door mij gezochte app intyp zie ik wel de kleur van het originele icoontje op de achtergrond maar lijkt er een afbeelding over heen te staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W0bdcw7pCfLwFNndTQh3YLYM/full.png

Ik kan via Google niet vinden waar dit in kan zitten, zie veel dingen wat betreft iconen maar niet alleen bij het zoeken van de apps. Het komt alleen voor bij WIndows Store apps, de Office applicaties laten namelijk gewoon goed het icoontje zien, Ook als ik de Store apps aan start vastmaak is het icoontje gewoon in orde.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Een herinstallatie van een Store-app biedt geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:40
Geen tips zo te zien? Probeer vanmiddag nog even de Surface naar fabrieksinstellingen te zetten, maar in principe was hij natuurlijk al op dit punt op het moment van aanschaf.