Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Al een hele tijd wil ik het spel 'Paper Mario and the Thousand Year Door' spelen, nou is het spel in Nederland heel moeilijk in handen te krijgen en heb ik het spel dus via Ebay uit Amerika moeten bestellen, helaas doet het spel het niet, maar nou weet ik niet of het is omdat het spel mogelijk niet speelbaar is in Europa, of dat het aan de disc zelf ligt.

Het spel is voor de GameCube. Als ik het spel opstart staat er dat hij geen disc kan vinden, waarbij ik in eerste instantie dacht dat de disc kapot was, (Waar ik met een Ebay bestelling rekening mee had gehouden) Maar nu zie ik op de disc staan dat het alleen voor gebruik in de VS, Canada, Mexico en Latijns Amerika is.

Zelf ben ik bekend met het fenomeen 'region locked', dat sommige spellen niet speelbaar zijn in andere delen van de wereld, maar nu weet ik niet of dat het geval is, of dat de disc dus zelf stuk is.

Is er iemand die hier iets meer vanaf weet en mogelijke adviezen heeft voor mijn probleem?

Alvast bedankt!

-Paul

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

De gamecube heeft inderdaad een regio-lock. Met een freeloader of een mod aan de console kun je het spel overigens wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-09 05:11
SandaX schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:42:
De gamecube heeft inderdaad een regio-lock. Met een freeloader of een mod aan de console kun je het spel overigens wel spelen.
Klopt helemaal, gebruik zelf de FreeLoader. En het werkt perfect!

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.ebaystatic.com/images/g/tBgAAOSwol5YywLX/s-l225.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandaX schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:42:
Ik heb zojuist een freeloader besteld! Was niet makkelijk, omdat het zo oud is alles natuurlijk allang uitverkocht, maar ik heb er ergens nog een kunnen vinden. Nu maar wachten tot de freeloader binnen is!