Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Laatste tijd verbreedt ik m'n horizon wat qua muziek, kom wat achtergrondmuziek bij YouTube-video's tegen enzo en raak dan geïnteresseerd. Eigenlijk alleen niet-vocale muziek, gezien ik teksten afleidend, of waardeloos, of beide vind. Nu kom ik soms muziek tegen die (wat mij betreft) lekker luistert, maar dan kom ik er niet echt achter wat voor soort muziek het is, of het misschien onder een bepaald genre valt, zodat ik meer kan vinden. Misschien kunnen jullie me helpen? :9 Het gaat om de volgende nummers:

En een wat ander soort:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:36
zonder te luisteren zag ik het al

beetje lounge/softhouse/discohouse/elektro/progressive

Zoek die artiesten maar op op Soundcloud, kom je wel meer muziek en gerelateerde artiesten tegen :)

[ Voor 46% gewijzigd door 418O2 op 14-06-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
418O2 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:34:
zonder te luisteren zag ik het al

beetje lounge/softhouse/discohouse/elektro/progressive

Zoek die artiesten maar op op Soundcloud, kom je wel meer muziek en gerelateerde artiesten tegen :)
En nu met luisteren? :) Ik zoek een beetje op de termen die jij zegt maar kom niet echt iets vergelijkbaars tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:36
matroosoft schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:39:
[...]

En nu met luisteren? :) Ik zoek een beetje op de termen die jij zegt maar kom niet echt iets vergelijkbaars tegen..
datzelfde.

https://soundcloud.com/nocopyrightsounds

dat is de uitgever van 2 van de drie nummers. Als je bij nummers kijkt in welke playlists ze zitten zie je wel welke stroming het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
418O2 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:56:
[...]

datzelfde.

https://soundcloud.com/nocopyrightsounds

dat is de uitgever van 2 van de drie nummers. Als je bij nummers kijkt in welke playlists ze zitten zie je wel welke stroming het is.
Oke thanks. Beetje doorklikken levert niet echt leuke nummers op of nummers die ik al ken. Misschien ben ik gewoon wat kieskeurig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:05
In de titel van het tweede filmpje staat het genre toch benoemd? NuDisco, een snelle youtube search op "nudisco -vocal" gaf al een vergelijkbaar resultaat.
Pagina: 1