T-mobile nieuw abonnement, geen werkend internet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08 15:42
Ik ben zelf al jaren klant bij T-mobile en nooit problemen gehad.

Nu heb ik mijn Duitse collega(expat) ook aangeraden om daar een abonnement te nemen i.v.m. de prijzen en geen roaming meer. 2 weken geleden heeft hij een abonnement afgesloten en sindsdien heeft hij geen internet maar wel bellen en smsen. Voordat hij overstapte op een abonnement gebruikte hij prepaid T-mobile en daarmee nooit heeft hij nooit internet problemen gehad.
Na zijn eerste telefoongesprek met T-mobile werd er direct opgehangen, vermoedelijk omdat hij Engels sprak zonder ook maar één weerwoord te ontvangen. Vervolgens heb ik nogmaals voor hem gebeld en ben ik wel netjes te woord gestaan. Sindsdien heb ik een keer of 5-6 contact gehad met T-mobile, er werd mij gevraagd de simkaart te wisselen tussen toestellen etc. conclusie, het lag niet aan het toestel maar aan de simkaart/settings/abbo bij T-mobile. Vervolgens doorverwezen naar de technische dienst die enkel vroeg hetzelfde te doen. Toen na wederom een T-mobile klantenservice gesprek een nieuwe simkaart ontvangen, en u raad het al, wederom geen verschil. Elke keer worden we weer doorverwezen en gaan er dagen overheen voor we weer iets horen. Intussen heeft hij 2x spontaan een paar uur internet gehad waarna het weer verdween. Uiteindelijk iemand van IT aan de lijn gehad die iets meer kennis van zake had, maar ook die wist niet wat er mis was/kon zijn, hij ging er naar kijken. Dat was inmiddels weer 2 dagen geleden. Al met al zijn we nu 2 weken verder en is er nog niks veranderd.

Mijn vraag is eigenlijk wat is nu wijsheid, toch maar stug blijven wachten tot T-mobile met een goede oplossing komt. Of gewoon het abonnement opzeggen wegens non-conformiteit en elders een abonnement afsluiten? Na 2 weken wil hij nu wel gewoon een keer mobiel internet hebben.

TL;DR Prepaid naar abonnement om laten zetten bij T-mobile 2 weken geleden, sindsdien geen mobiel internet en nog steeds geen oplossing.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-08 23:01

WCA

Geen roamingkosten is leuk, maar je moet minimaal 1x in de 60 dagen in Nederlands komen om je abonnement te behouden als ik me niet vergis. Dit is om dit soort constructies te voorkomen. Heeft verder niets met jouw probleem te maken, maar daar ga je alsnog tegenaan lopen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Hij woont in Nederland (al 2 jaar) werkt hier op een 4-jarig project maar gaat ook regelmatig terug naar Duitsland. Hij krijgt hier ook gewoon salaris, nederlands bankrekening etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 08:08
timmert26 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:11:

TL;DR Prepaid naar abonnement om laten zetten bij T-mobile 2 weken geleden, sindsdien geen mobiel internet en nog steeds geen oplossing.
Internet instellingen al gewist en opnieuw ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
PWA777 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:06:
[...]

Internet instellingen al gewist en opnieuw ingesteld?
2x zelfs, ook dit is mij door zowel de klantenservice als de technische dienst gevraagd te doen. Ze kunnen het probleem niet vinden en ze laten ook niet echt van zich horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45
Loop even naar een T-Mobile winkel? Mij lijkt dat ze je daar in persoon te woord kunnen staan, telefoons en simkaarten kunnen testen, dan ben je er waarschijnlijk het snelste uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
I-King schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:52:
Loop even naar een T-Mobile winkel? Mij lijkt dat ze je daar in persoon te woord kunnen staan, telefoons en simkaarten kunnen testen, dan ben je er waarschijnlijk het snelste uit!
Het lijkt mij dat als de technische dienst en de IT afdelingen niks voor ons kunnen betekenen dat een verkoopmedewerker al helemaal bar weinig kan. Maar kunnen in ieder geval even langs gaan navraag doen in de hoop dat zij ter plekke wat meer voor elkaar kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45
In mijn ervaring hebben zij vaak wel toegang tot bepaalde systemen en een directere lijn naar hun support.
In ieder geval kunnen ze in de winkel diverse scenario's direct testen. Maar goed, het is inderdaad lastig als de technische afdeling je niet kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 20:54
Voorstellen in de winkel om een nieuw abonnement af te sluiten. Dus met een nieuwe klant aanmaken, abonnement opvoeren ed. Wellicht dat ze dit in de winkel snel kunnen doen. Oude opzeggen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Inmiddels in de winkel geweest, nu heb ik al de 3e simkaart in 2 weken tijd mogen ontvangen, en je raad het niet: Nu kan er niet meer gebeld, gesmst en geen internet meer gebruikt worden! Toen aangegeven werd het abonnement op te willen zeggen moest er met de manager overlegd worden die op dat moment niet aanwezig was en terug zou bellen. Die belofte is de afgelopen 2 weken meermaals gedaan en slechts 1x waargemaakt. Morgen bel ik nog 1x op en eis ik dat het opgelost wordt en anders het abonnement per direct wordt opgezegd en dan maken we er wel een officiële klacht van.
Pagina: 1