Ik heb momenteel twee ASUS VN247H maar ik wou een derde kopen maar die zijn niet meer te koop. Ik zag dat de ASUS VN247HA er op lijkt alleen is daar een verschil in van hoogte en breedte. Mijn vraag is aan jullie is er nog ergens een ASUS VN247H te koop? Of is het mogelijk dat ik met een monitorbeugel twee ASUS VN247H en een ASUS VN247HA exact naast elkaar kan doen?
Anoniem: 660294
Verschil in hoogte en breedte zeg je? Ik denk niet dat je die 0,5 mm en 0,4 mm gaat zien.
Ook niet? Als je de drie beeldscherm exact naast elkaar zet?Anoniem: 660294 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:55:
Verschil in hoogte en breedte zeg je? Ik denk niet dat je die 0,5 mm en 0,4 mm gaat zien.
De breedte niet. De hoogte misschien. Maar dan ben je wel een van de eerste die zijn schermen exact op de zelfde hoogte heeft.Gamebeer schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:12:
[...]
Ook niet? Als je de drie beeldscherm exact naast elkaar zet?
Is het dan verstandig om een monitorbeugel te nemenloki504 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:23:
[...]
De breedte niet. De hoogte misschien. Maar dan ben je wel een van de eerste die zijn schermen exact op de zelfde hoogte heeft.