[PW] Videokaarten filteren op aantal video-uitgangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Ik zou graag in de Pricewatch videokaarten kunnen filteren op het aantal video-uitgangen. Bijvoorbeeld minimaal 3x DisplayPort of minimaal 2x HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Balance schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:25:
Ik zou graag in de Pricewatch videokaarten kunnen filteren op het aantal video-uitgangen. Bijvoorbeeld minimaal 3x DisplayPort of minimaal 2x HDMI.
Hiervoor zullen we een aparte filteroptie moeten aanmaken per video-uitgang en dat wordt een beetje vol. No can do helaas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
Toch zou ik dit nog steeds een erg nuttige optie vinden. Voor veel 5K- en 8K-monitoren is bijvoorbeeld 2x DisplayPort vereist.

Anders alleen filteren op aantal DisplayPort en aantal HDMI aansluitingen? Dat zijn verreweg de meest gebruikte video-aansluitingen en twee extra opties valt nu ook wel weer te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
@Glaanie Ik zou toch willen vragen dit nog een keer in heroverweging te nemen. Ik ben nu bijvoorbeeld op zoek naar een videokaart met 6 display-uitgangen, en nu weet ik toevallig dat er Quadro en Radeon Pro kaarten zijn waarmee dit kan, maar het zou zo veel makkelijker als er gewoon een slider was met minimaal x keer DisplayPort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Balance Check: categorie: Videokaarten. Effectief zijn er 3 sliders bijgekomen, voor HDMI, DisplayPort en miniDP. Voor DVI-D, DVI-I en VGA zijn sliders minder relevant, dus die zijn onder 1 filter te vinden onder "Overige video-out". Andere aansluitingen zijn wat mij betreft dusdanig verouderd en kwamen zo weinig meer voor, dat ik die helemaal heb overgeslagen. Het 'oude' video-out filter heb ik uitgeschakeld omdat deze nu overbodig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Glaanie op 17-10-2018 11:05 ]