Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 570499

Topicstarter
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden om het topic even in het Engels te doen :) Komt ie:

Probleem met mijn S6.

Kom alleen nog maar in DOWNLOAD MODE waar ik de volgende info krijg:

ODIN MODE
PRODUCT NAME: SM-G925I
CURRENT BINARY: Custom
SYSTEM STATUS: Official
REACTIVATION LOCK: OFF
Secure Download: Enabled
KNOX WARRANTY VOID: 1 (0x0500)
AP SWAEV: 8 : 3 K : 2 S : 2

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 570499 op 18-06-2017 20:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 570499. We zijn een Nederlands forum, dus communicatie dient hier ook in het Nederlands te gebeuren, tenzij het niet anders kan. Graag even je OP vertalen naar het Nederlands.

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 28-02-2019 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
rens-br schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:19:
@Anoniem: 570499. We zijn een Nederlands forum, dus communicatie dient hier ook in het Nederlands te gebeuren, tenzij het niet anders kan. Graag even je OP vertalen naar het Nederlands.
Excuses, meteen aangepast.

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 28-02-2019 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Heb je al geprobeerd er een ROM op te flashen? Kan maar zo zijn dat er na TWRP-flash geen OS meer op je telefoon staat, dus die moet er dan weer op. Of heb je de officiele G925IDVU3FQD1....tar.md5 al via TWRP geïnstalleerd. Je opneningspost is nog al kort en rommelig. Het zou handig zijn als je aangeeft wat je in welke volgorde hebt gedaan.

Blijft het scherm staan op het logo of krijg je een boot loop?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
thanks voor je snelle antwoord RJC82.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 570499 op 18-06-2017 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Hoe weet je dan dat je TWRP er succesvol op hebt gezet? Met dat je via ODIN de officiele versie flashed ben je weer terug op stock, inclusief stock recovery.
Dat je KNOX op 1 staat houdt dus in dat er ooit een custom ROM op heeft gestaan. Die KNOX krijg je, volgens mij, niet meer terug op 0.

Dus graag even een chronologische volgorde van handelingen, zoals ik al eerder aangaf.

Heb trouwens zelf een HTC met dit zelfde probleem. Als de procedure wel goed verloopt, maar het blijft toch in een boot loop, dan heb je grote kans dat er een hardwareprobleem is. Dat zou dus een hard brick betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 11:39

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Samsung heeft zelf een tool voor Windows voor het maken van backups: smart switch. Ik heb zelf een vergelijkbaar probleem gehad met mijn S7. Met de tool van Samsung (die merkte dat er ongeoorloofde data op de telefoon was gezet) kon ik de S7 helemaal resetten en kwam de oorspronkelijke rom er weer op te staan.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ex Nunc schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:48:
Hoe weet je dan dat je TWRP er succesvol op hebt gezet? Met dat je via ODIN de officiele versie flashed ben je weer terug op stock, inclusief stock recovery.
Dat je KNOX op 1 staat houdt dus in dat er ooit een custom ROM op heeft gestaan. Die KNOX krijg je, volgens mij, niet meer terug op 0.

Dus graag even een chronologische volgorde van handelingen, zoals ik al eerder aangaf.

Heb trouwens zelf een HTC met dit zelfde probleem. Als de procedure wel goed verloopt, maar het blijft toch in een boot loop, dan heb je grote kans dat er een hardwareprobleem is. Dat zou dus een hard brick betekenen.
Sorry druk mezelf wellicht niets te voorbarig uit: ik DENK dat het erop is gezet

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 570499 op 18-06-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
musiman schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:57:
Samsung heeft zelf een tool voor Windows voor het maken van backups: smart switch. Ik heb zelf een vergelijkbaar probleem gehad met mijn S7. Met de tool van Samsung (die merkte dat er ongeoorloofde data op de telefoon was gezet) kon ik de S7 helemaal resetten en kwam de oorspronkelijke rom er weer op te staan.
smart switch is niet te gebruiken als je alleen, zoals bij mij, in DOWNLOAD MODE kan komen

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 14-06-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Geef nu even de volgorde van wat je gedaan hebt, dan is er meer over te zeggen. Tot die tijd laat ik dit topic lekker links liggen. Dit schiet namelijk niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Er is een rom op gezet, en waarschijnlijk is het daar verkeerd gegaan.
Is het een S6 Edge, of een 'platte' ?

Met de Skipsoft toolkit kan je waarschijnlijk wel terug naar de juiste firmware.

https://skipsoft.net/supp...-latest-supported-builds/

Deze herkent je toestel, en laat je met stappen zien hoe je verder moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Anoniem: 570499 Wil je het gebruik van overdreven hoofdletters achterwege laten? Dit leest heel erg vervelend en voegt niks toe aan je posts. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 28-02-2019 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 11:39

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Anoniem: 570499 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:07:
[...]

smart switch is niet te gebruiken als je alleen, zoals bij mij, in DOWNLOAD MODE kan komen

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.
Ik weet niet meer wat ik in het scherm kreeg, maar het was ook niet erg veel. Ik kon er helemaal niks mee, weet niet of het de download mode was. Je kunt het toch proberen? Nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon een keer Smart Switch starten en de telefoon aansluiten, kijken wat er gebeurt.

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 28-02-2019 15:28 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TOPIC KAN OP SLOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Anoniem: 570499 topics gaan alleen op slot als er iets aan ontbreekt, dus het blijft lekker open. Maar uit je bericht begrijp ik dat je probleem is opgelost?

Zou je in een post willen aangeven wat je nu gedaan hebt, zodat andere er ook nog iets aan hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 28-02-2019 15:28 ]

Pagina: 1