[Firefox] Haperende video

Pagina: 1
Acties:

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Topicstarter
Ik weet dat jullie de videoplayer niet zelf ontwikkelen, maar ik denk dat het goed is om te weten:

Ik kijk sinds kort weer filmpjes op T.net, maar dat gaat eigenlijk niet omdat elke video hapert. De buffer zit vol genoeg (80/80 internet), en in de andere browsers gaat het prima. Ik gebruik Firefox 53.0.3 (32-bit) op Windows 10. In m'n task manager zie ik niet cpu boven 50% komen, dus dat kan geen bottleneck zijn.

Het is fullscreen, maar ook windowed. Volgens mij hebben add-ons geen invloed op dit soort dingen. De kwaliteit staat op 1080p. Ik weet even niet welke andere info nog nodig is.

edit: Op moment van schrijven kon ik FF naar versie 54.0 updaten, en ik heb met 2 video's niet meer gehad *O* Dus misschien een FF issue die gefixed is...

[ Voor 12% gewijzigd door afraca op 14-06-2017 10:23 ]

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-11 16:41
Aansluitend hierop, net ook update naar 54.0 gedaan, probleem blijft aanhouden, schokkende video playback.

Ook op pale moon werken filmpjes al een hele tijd niet voor mij, meestal werkt het een paar seconden (danwel op max 720p) en dan freezed het hele filmpje gewoon. Soms probeer ik dan ff als backup maar daar schokt het gewoon te hard. Is nu al een paar maanden dat ik geen filmpjes op tweakers meer kan kijken. 4k youtube en dergelijk werken perfect, zowat elke andere video site die ik bezoek werkt gewoon netjes.

Daarmee bedoel ik niet persé dat er wat mis is bij tweakers hoor, ik pruts nogal veel met mijn setup, wilde het gewoon laten weten gezien het in beide browsers misloopt. Anders browsers test ik niet, zowat alles behalve dit werkt op pale moon voor mij en Edge opstarten begin ik niet eens aan. Hoewel sommige mensen beweren dat het een degelijke browser is loop ik elke keer als ik het start tegen irritante zooi aan, dus nee, hou je rommel maar m$. Hernoem het anders naar "Real browser downloader" ofzo.

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 04:43
Vergelijkbaar probleem in Firefox 54.0.1 en 55.0.3 (64bit):

Bij afspelen van video's zoals deze:
video: Kat Walk-virtualrealityloopband - Is dit de volgende stap in VR?

Loopt audio te traag en niet synchroon met de video. Vaak/meestal/altijd is er een hapering gedurende de eerste paar seconden.

[ Voor 6% gewijzigd door BadRespawn op 27-08-2017 14:25 ]

Trump II - Project 2025 tracker

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10 19:00
Toch een schop op dit oudere topic omdat er nog geen Tweakers-reactie is geweest en een 'metoo' misschien helpt om prioriteit te stellen.
Video speelt alleen de eerste +/- 30 seconden op Firefox 58 en laad helemaal niet op Chrome 55, beiden Fedora 64-bit.
Geteste video is reviews: Razer Phone - Een goed begin en half werk.

Beide browsers hebben wel enkele add-ons. Een Gnome desktop integratie, click-to-dial, een adblocker met uitzondering voor tweakers.net..

Beiden komen trouwens met de error "A network error caused the media download to fail part-way", al terwijl de reclame loopt, en met een "opnieuw afspelen" icoontje over de reclame heen. Op firefox kon ik hier toen op klikken, toen starte de video, en na 20 seconden kwam dit opnieuw over de video heen.

[ Voor 21% gewijzigd door thegve op 17-03-2018 12:51 . Reden: Verduidelijking ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik merk hetzelfde met Firefox 59 op Debian Unstable. En het is echt een issue met de browser, want diezelfde pagina doet 't op Otter wel. Al ben ik bij Firefox niet aangemeld en krijg ik logischerwijs daar een melding dat ik banners blokkeer vanwege Pi-hole.

Overigens doet ook het interview met 1+ topman het niet lekker bij Firefox.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ondertussen gebruiken we youtube.
Pagina: 1