Publish Folder terug naar PDF

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderdonk
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 19:04
Beste Tweakers,

Ik heb op mijn werk een folder in wepublish staan welke oorspronkelijk PDF was.
Nu wil ik deze thuis graag nalezen, maar wepublish is alleen via het intranet beschikbaar.
Uitprinten via Ctrl+P werkt ook niet, aangezien dan de gehele webpagina wordt geprint,
en slechts een halve pagina van het document.
Is er een manier om zo'n online published file makkelijk terug te krijgen naar pdf?

Met vriendelijke groet,
Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

robvanderdonk schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:09:

Is er een manier om zo'n online published file makkelijk terug te krijgen naar pdf?
En waarom kon de ICT-afdeling van werk hier geen antwoord op geven? Er zal wel een reden zijn dat jij thuis niet bij WePublish mag/kan en dat er niet (zomaar) geprint kan worden.

Vooralsnog klinkt het, lullig gezegd, dat je de beleidsregels omtrent digitaal werken van jouw bedrijf wil omzeilen om bepaalde data elders te raadplegen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderdonk
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 19:04
Ik begrijp je zorgen, maar het gaat om een document met hygiëne regels,
en aangezien ik er pas kort werk als stagiair vind ik het niet handig om meteen de hoofdvestiging daarvoor te contacteren.
Vandaar dat ik dacht het is handig om dit thuis door te kunnen lezen.
Het gaat ook maar om enkele relevante pagina's en ik kan ze natuurlijk ook even samenvatten/overschrijven,
danwel fotograferen met mijn telefoon om ze de komende weken te bekijken, maar dacht misschien kan het makkelijker.