Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
Hallo iedereen,

Ik heb eigenlijk geen idee of ik hier in het juiste forum ben ivm mijn vraag:

Ik heb nu een iPhone 5S 16Gb, ooit nieuw gekocht in 2014 (als k me niet vergis)

Hieraan heb ik al ns de kost gedaan van de batterij te laten vervangen (75 euro), ongeveer een jaartje geleden omdat het om de zoveel tijd uitvalt zonder reden. De batterij heeft het probleem niet verholpen dus wss ligt het aan het moederbord.

Een paar dagen geleden is hij dan de keer teveel op de grond gevallen waardoor het scherm helemaal gebarsten is :( Maar het toestel is nog wel bruikbaar.

Nu is mijn vraag: doe ik nogmaals de kost van het scherm te repareren (75 euro)

Of gezien het toestel al op leeftijd is en het qua iOS wss het laatste jaar in gaat

- Koop ik een iPhone SE en kan ik weer een aantal jaartjes verder, ook qua ondersteuning en geef ik toch niet zo enorm veel geld uit aan een iPhone 6s of 7?

- Koop ik een iPhone 6s of 7 en ben ik (denk ik) nog iets langer zeker dat ik nog een aantal jaren goed ben

Pro iPhone SE:
- Prijs van 399 voor 32 Gb
- Design en formaat vind ik wel mooi

Contra iPhone SE
- lijkt me eerder een "ik wil wel maar ik kan niet" tussenoplossing

Pro iPhone 6s of 7
- Technisch gezien up to date en voor een aantal jaren gerust

Contra:
- Prijs :|
- Weet niet of het grotere formaat me wel zou bekoren aangezien ik die 5s gewend ben

Alvast bedankt voor jullie neutrale kijk >:)

Alle reacties

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:29
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:26 ]

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Wat @Mar.tin hierboven zegt snijd wel hout. Die schermpjes voor de iPhone 5s zijn niet zo duur. Ik denk dat de iPhone 5s nog wel een tijdje ondersteund wordt. Daar zou ik mij niet al teveel zorgen over maken, maar dat hij steeds uitvalt is natuurlijk super irritant.

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
Ik weet niet of ik er zelf durf aan te beginnen. Maar misschien laat ik het scherm dan wel gewoon repareren, dat is het goedkoopste