Toon posts:

Shop Survey Queen Systems klopt voor geen zak!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week donderdag hebben mijn vriendin en ik voor haar bij Queen systems een monitor en systeemkast besteld voor haar nieuwe pc.

Nu een week later is er nog steeds niets binnen. We hebben maandag gebeld naar zowel het vaste als het mobiele nummer maar ze nemen niet op en de gsm staat uit. Op e-mail reageren ze niet. We hebben zowel naar info@- en verkoop@queensystems.com gemaild. GEEN reactie!!

Helaas hebben ze irritante Algemene Voorwaarden waardoor we tot komende donderdag moeten wachten. Maar ik denk NIET dat er nog ooit wat binnen zal komen.

Wat een klote-bedrijf! Ik snap ook niet dat de status van het bedrijf in de pricewatch en shop-survey goed is, want ik zie een paar positieve reacties, en een stuk of 70 NEGATIEVE reacties!

Ik hoop dat dat stomme bedrijf snel opgedoekt is! (jammer dat je niet lager kan geven dan een vier :P)

HOE kan het dan dat er een positieve status aan Queen Systems hangt, en dat het gemiddelde ook niet klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 08:54

MjB

Ik vind een mager 6-je niet echt bepaald een positieve status.
Tenzij je het over schoolrapport cijfers hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik heb er ook 1x wat besteld. Kwam er 3 dagen later op die site te staan dat ie voor 2 weken dicht ging |:(

Dus gelijk maar m'n bestelling geannuleerd en verder niks gehoord van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 12:53 schreef MjB het volgende:
Ik vind een mager 6-je niet echt bepaald een positieve status.
Tenzij je het over schoolrapport cijfers hebt ;)
LOL! ja maar waarom staat er bij de pricewatch dan zo'n handje met duimpje omhoog? (JEZUS dat klinkt kinderachtig :D, maar goed, ik wist er niets anders van te maken).

ik ben trouwens benieuwd wie er WEL een positieve ervaring mee heeft :P

maar dan nog: die gemiddeldes kloppen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
TJah joh maar doe je dat niet zelf, kennelijk is jou enige criterium van een winkel de verkoop prijs, als je beetje nadenkt weet je dat er ook andere zaken meespelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 15:29 schreef raptorix het volgende:
TJah joh maar doe je dat niet zelf, kennelijk is jou enige criterium van een winkel de verkoop prijs, als je beetje nadenkt weet je dat er ook andere zaken meespelen
ik heb gekeken naar de algemene status van het bedrijf, en niet alleen de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 20:26
Mijn ervaring:

Nog steeds gaande.

Ik heb 14 july, op een zaterdag dus mijn bestelling gedaan, bestaande uit een floppy-drive een 1200mhz cpu-Abit mobo- een Ibm 40 Gb schijf en een behuizing van Aopen.
Vooruit betaald dus, aangezien ik veel goede ervaringen daarmee heb met online bestellen.. behalve nu dus :(

Totaal prijs is zo'n ong. tegen de 1500 piek.

2 weken verder begin ik toch aardig af te vragen wanneer me spullen eens binnenkomen, aangezien je via hun 'online status site' ik niks wijzer wordt omdat hij constant blijft steken op "Ordered".

Ik dus bellen, maar je raad 't al niemand neemt op, aangezien er op hun site staat dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn.

Ik eens lief mailen waarin staat, mijn vraag van wanneer ik mijn spullen mag verwachten.
-Niemand reageert, 5 dagen verder en 5 mails verder, hetzelfde resultaat.

Mijn laatste mail (de 6de dus) had ik toch gevraagd of ze mijn bestelling niet vergeten waren en gezegd dat ik niet hoop dit uit de hand gaat lopen.
26 july, diezelfde dag wordt hun site geupdate, met op de voorpagina een opmerking van "we zijn vanaf 26 ofzo gesloten ivm vakantie, bestellingen worden tot 26 july
opgestuurd.

27 july, Ik krijg een mailtje van Queen-systems, waarin staat dat ik aanstaande vrijdag (28 july) uiterlijk maandag (30 july)
mijn bestelling kan verwachten.

Nou je raad het al niks, nu woensdagmiddag 16:42, nog steeds niks.
Wacht al haast 3 weken, gewoon absurd.
Nu zijn ze dus op vakantie voor 2 weken.
Als ik na die vakantie pas mijn spullen krijg heb ik wel onderhand 5!! weken moeten wachten.

Mijn advies: Bestel hier nooit meer wat tenzij je een hoop geduld hebt.

Ik ga dus mooi een brief schrijven waarin staat dat ik afzie van de overeenkomst die Queen-systems en ik hebben, aangezien in de voorwaarde staat ik dat mag doen na 2 weken.

Misschien heeft iemand nog een hint voor mij naast het feit dat ik zeker van mijn leven hier nooit meer wat bestel?

Een bom? >:)

:r Queen-Systems ===> Een Ramp ;(

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:18

MAZZA

Barbie is er weer!

Paar vrienden en ik hebben daar voor iets van 2 gb aan geheugen besteld. Krijg je zo'n mooi e-mailtje thuis van hoe de status van je bestelling is. Nou wij af en toe kijken, maar er veranderde maar NIKS. Dus gebeld, gemailt etc --> geen reactie.

Ik had de moed al bijna opgegeven toen ik maandag ineens hoorde dat de bestelling binnen was. Na bijna 2 weken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik heb goede ervaringen met queensystems...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

Arno

PF5A

Heren, dit is de shopsurvey niet :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 01 augustus 2001 22:55 schreef Traag het volgende:
Heren, dit is de shopsurvey niet :P
ja meneer traag :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30
Maar afhalen bij queensystems kan toch geen kwaad???? Dan kunne ze er toch nie onderuit komen..

Of heb ik het nou mis...

Was ik nl vanplan, ze zijn nl erg goedkoop, alleen zwaar traag in verzenden, en aangezien ik maar 45 min rijden er vanaf woon kan ik het makkelijk ophalen...duzz heeft iemadnd at ooit gedaan, of werkt dat net zo slecht??

Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queen Systems
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-08-2016
Modbreak:Laat de oude koeien in de sloot...

[ Voor 84% gewijzigd door Dirk op 17-08-2016 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Op slot.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.