Ik zoek een
Budget actioncam.
Wat is je budget?
Maximum budget van €150 met incl. aantal beperkte accessoires.
De gewenste accessoires zijn:
- Deftige selfiestick (bluetooth bediening)
- Onderwater case (beperkt gebruik vakantie strand, ...)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
- Filmpjes en foto's te maken van de vakantie -> Van landschappen tot zon, zee, strand. Van actief tot sfeerbeelden.
Op dit moment gebruiken wij onze telefoons voor filmpjes te maken ( IPhone 7 IPhone SE ) de doelstelling is om dit makkelijker en beter te kunnen doen d.m.v. een action cam.
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn keuze ligt tussen de volgende 2 :
- Xiaomi Yi ( de 2k )
-> Bij deze (2k) ontbreekt beeldstabilisatie en aanpassen instellingen op toestel + scherm. Wat ik wel een meerwaarde vind. Echter qua prijs nog altijd een leuke optie.
- Gitup git 2
Vragen?
Welke van bovenstaande cams is het meeste bang for the buck zijn goed en snel ( binnen 2 weken ) te krijgen
Zijn er nog andere alternatieven die ik misschien over het hoofd zie.
Alvast bedankt voor de info
Budget actioncam.
Wat is je budget?
Maximum budget van €150 met incl. aantal beperkte accessoires.
De gewenste accessoires zijn:
- Deftige selfiestick (bluetooth bediening)
- Onderwater case (beperkt gebruik vakantie strand, ...)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
- Filmpjes en foto's te maken van de vakantie -> Van landschappen tot zon, zee, strand. Van actief tot sfeerbeelden.
Op dit moment gebruiken wij onze telefoons voor filmpjes te maken ( IPhone 7 IPhone SE ) de doelstelling is om dit makkelijker en beter te kunnen doen d.m.v. een action cam.
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn keuze ligt tussen de volgende 2 :
- Xiaomi Yi ( de 2k )
-> Bij deze (2k) ontbreekt beeldstabilisatie en aanpassen instellingen op toestel + scherm. Wat ik wel een meerwaarde vind. Echter qua prijs nog altijd een leuke optie.
- Gitup git 2
Vragen?
Welke van bovenstaande cams is het meeste bang for the buck zijn goed en snel ( binnen 2 weken ) te krijgen
Zijn er nog andere alternatieven die ik misschien over het hoofd zie.
Alvast bedankt voor de info