Toon posts:

Geen beeld laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Ik heb een Dell laptop die sinds kort geen beeld meer geeft, in het begin begon het beeld af en toe te flikkeren
, maar nu heb ik dus helemaal geen beeld meer.

Het is me wel gelukt om de laptop op een extern beeld aan te sluiten, met de FN+F8 toets, maar deze combinatie werkt pas als ik eerst van te voren ongeveer 30 seconden de aan/uit knop ingedrukt hou, zonder het indrukken van deze knop werkt de combinatie niet.

Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn met mijn laptop ? Zou het aan de accu kunnen liggen? Want de laptop doet het alleen als hij is aangesloten op het netstroom, als de laptop aan staat wordt er rechts onderin beeld weergegeven dat de accu aan vervanging toe is.

Alvast bedankt voor jullie reactie !

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 12:49
Ik gok een kabelbreuk van de beeldkabel in de buurt van het scharnier, maar met enkel deze informatie is het lastig in te schatten.

[ Voor 7% gewijzigd door Balance op 14-06-2017 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou misschien dat dat zomaar eens zou kunnen, want ik heb wel eens met de stand van het scherm gespeeld ( achterover enz. ) en dan had ik opeens weer beeld..

Het beeldscherm is ook niet helemaal stuk, want ik had gisteren ongeveer 1 sec weer beeld op de laptop.

Aan welk bedrag moet ik denken met dergelijke reparatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Bij de vervanging van een scherm moet je denken aan kosten die liggen richting die van een nieuwe laptop. Hoe oud is de laptop?

Make music, not war