Google agenda heeft geen verleden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francor
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-10-2020
Deze bejaarde man (92) werkt met de agenda van Google, maar heeft geen verstand van al die moderne snufjesen software.
Ik was gewend aan een agenda waarbij ik maanden later (misschien zelfs jaren later) nog kon terugzien welke afspraken ik had gemaakt.
Tegenwoordig zijn alle afspraken van de vorige maand al verdwenen. Hoe kan ik de oude toestand herstellen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik is Windows 10 met een vrije nieuwe PC
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb Ik heb rondgeneusd bij Instellingen maar ik begrijp daar niets van
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Test, wat zie je op de online calendar?

Vraag me trouwens af of/hoe Google Calendar in Windows 10 zit; er is vast een andere koppeling gemaakt met een applicatie maar dat kunnen we helaas niet raden welke dat is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francor
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-10-2020
Sorry, ik dacht een email te krijgen als er een reactie was, maar misschien heb ik die mail gemist.
Ik heb je test gevolgd, printscreen uitgevoerd, Word ingeschakeld, het geheel opgeslagen en geprobeerd er een bruikbare bijlage van te maken. Maar die bijlage krijg ik niet bij deze mail verzonden. Er wordt steeds gevraagd om een url en ik weet niet waar ik die vandaan moet halen.
Sorry, Max, ik ben duidelijk te oud voor deze materie. Bedankt voor je moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Je krijgt vanaf GoT geen mailtjes als er geregeerd wordt :)

Ik heb nog even niet scherp wat je probeert te doen. Bekijk je de Google calendar in de browser? Of via een ander programma? Als je iets van een applicatie gebruikt heb je best kans dat er ergens iets in te stellen valt over de historie die beschikbaar moet blijven. Voor je beeld, als ik bijvoorbeeld op mijn iPhone kijk heb ik daar een instelling zitten waarmee ik aan kan geven welke geschiedenis er beschikbaar moet blijven. Ik heb de indruk dat je het daar ergens moet zoeken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NSXzqlf220Wtj9jE4S8wjRnd/medium.png

Desktop | Server | Laptop