In een ander topic zag ik dat @GemengdeDrop een uitleg gaf van een JPEGsnoop uitslag. Ik heb ook zo''n uitslag en ik snap er niet heel veel van en heb nog steeds geen idee of ik mijn corrupte foto's ooit nog te zien krijg...
Ik heb de foto;s met een samsung S4 gemaakt en deze zijn opgeslagen op een SD kaart. In galerij kreeg ik eerst de foto's te zien en daarna veranderde dat in zwarte iconen met een flitser-teken erin. Ik heb de bestanden naar de computer gehaald maar ook die kan ze niet lezen.Photoshop editor kan ze niet openen vanwege ontbrekende JPEG-markeringen. Van JPEGsnoop krijg ik de volgende uitslag:
Filesize: [5302095] Bytes
Start Offset: 0x00093386
*** Marker: SOI (xFFD8) ***
OFFSET: 0x00093386
*** Skipped 3 marker pad bytes ***
*** Marker: ??? (Unknown) (xFF88) ***
OFFSET: 0x0009338B
WARNING: Unknown marker [0xFF88]
Stopping decode
Is er een kans dat ik deze foto;s ooit nog te zien krijg? Ik zie dat de OFFSET1 weggeschreven wordt met een 6 en de ander met een B
Maar wat betekent het?
Alvast ontzettend bedankt voor het meedenken,deze foto's betekenen enorm veel voor me
!
Ik heb de foto;s met een samsung S4 gemaakt en deze zijn opgeslagen op een SD kaart. In galerij kreeg ik eerst de foto's te zien en daarna veranderde dat in zwarte iconen met een flitser-teken erin. Ik heb de bestanden naar de computer gehaald maar ook die kan ze niet lezen.Photoshop editor kan ze niet openen vanwege ontbrekende JPEG-markeringen. Van JPEGsnoop krijg ik de volgende uitslag:
Filesize: [5302095] Bytes
Start Offset: 0x00093386
*** Marker: SOI (xFFD8) ***
OFFSET: 0x00093386
*** Skipped 3 marker pad bytes ***
*** Marker: ??? (Unknown) (xFF88) ***
OFFSET: 0x0009338B
WARNING: Unknown marker [0xFF88]
Stopping decode
Is er een kans dat ik deze foto;s ooit nog te zien krijg? Ik zie dat de OFFSET1 weggeschreven wordt met een 6 en de ander met een B
Alvast ontzettend bedankt voor het meedenken,deze foto's betekenen enorm veel voor me